کرباسیان قربانی حسن روحانی شد!
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی گفت: این نگاه که وزیر اقتصاد قربانی رئیس جمهور می‌شود درست نیست شاید این تحلیل درباره ربیعی باشد

قربانی شدن کرباسیان به خاطر روحانی صحت ندارد

سید حسن حسینی شاهرودی نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی در واکنش به اقدامات معاون پارلمانی دولت برای اعلام وصول استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی گفت: سوال از رئیس جمهور قبل از اعلام وصول استیضاح کرباسیان انجام شد و سوال از روحانی در مجلس اجتناب‌ناپذیر است.

وی تصریح کرد: حتی در صورت پس گرفتن امضاهای سوال از رئیس جمهور هم اگر یک نفر متقاضی باقی بماند آقای روحانی باید در صحن علنی مجلس حضور یافته و به سوالات پاسخ دهد، لذا اینکه گفته می شود کرباسیان قربانی رئیس جمهور می‌شود درست نیست.

قربانی شدن کرباسیان برای روحانی صحت ندارد

حسینی شاهرودی افزود: شاید این نگاه و تحلیل درباره ربیعی بتواند درست باشد اما در مورد کرباسیان صدق نمی‌کند.

نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت: قرار بود اگر تعداد امضاهای استیضاح وزیر اقتصاد به زیر 10 عدد برسد این استیضاح اعلام وصول نشود که بنا به دلایلی میسر نشد و مجلس هم مجبور شد قانونا آن را اعلام وصول کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: احتمال بسیاری کمی دارد که کرباسیان نتواند در روز استیضاح رای اعتماد مجلس را بگیرد، آن هم در شرایطی که مقام معظم رهبری بر استحکام دولت اصرار داشتند و فرمودند دولت باید مقتدرانه بماند و حمایت شود.

وی ادامه داد: البته سوال و استیضاح حق نمایندگان مجلس است و سوال از وزرا و رئیس جمهور هیچ مشکلی را ایجاد نکرده بلکه شفافیت هم ایجاد می‌کند.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه بحث ناکارامدی یک شخص در دولت مطرح نیست گفت: بحث ناکارآمدی یک جریان و تیم اقتصادی است که باید اصلاح شود؛ این موضوع با رفتن یک نفر هم میسر نیست، دولت باید اراده کرده تا تیم اقتصادی منسجم و همصدا و با یک سیاست و نگاه واحد ایجاد کند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir