ذوالنور: عالم و آدم می‌دانند تیم اقتصادی دولت مشکل دارد
 نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عالم و آدم می‌دانند که تیم اقتصادی دولت مشکل دارد استیضاح وزرا از سر لج و لجبازی نیست

با توبیخی که روحانی از مجلس گرفت، کارهایی انجام خواهد شد

مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی،‌ درباره مطرح شدن استیضاح وزرای دولت گفت: عالم و آدم می‌دانند که تیم اقتصادی دولت موفق نبوده است،‌ یک نامه با امضای ۲۲۰ نماینده به رئیس‌جمهور نوشته شد و از ایشان خواستند که شرایط را اصلاح کند اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

ما نماینده مردم هستیم و باید پیگیر مطالبات آنان باشیم ،‌این گفته می‌شود سر لج و لجبازی با دولت است که وزرا استیضاح می‌شوند، درست نیست. هدف ما اصلاح امور و بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یا خود دولت باید شرایط را بهبود ببخشد و یا مجلس باید دست به عمل بزند، دولت که کاری نمی‌کند پس مجلس از ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند.

نماینده مردم قم در دهمین مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که وزرای آموزش و پروش و علوم که اقتصادی نیستند اما استیضاح آنان هم مطرح است، بیان کرد: من استیضاح وزیر آموزش و پروش را امضا نکردم و مخالف این استیضاح هم هستم.

شرایط این‌گونه نمی‌ماند، با هشدار و توبیخی که آقای رئیس‌جمهور از مجلس گرفتند به طور قطع کارهایی صورت خواهد گرفت.

نمایندگان به شدت از هیأت رئیسه مطالبه می‌کنند که هیأت رئیسه نسبت به حل مشکلات و جبران ضعف‌هایی که در چارچوب سؤال از رئیس‌جمهور مطرح شد دولت را وادار به تمکین کند و اقدامات جدی را رقم بزنند.

تلاشمان این است که شرایط بهبود یابد و با تکان‌های محدود و سازنده بتوانیم مشکلات را بر طرف کنیم.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir