حمله تند یک نماینده به روحانی
نماینده مردم سقز و بانه، گفت: آقای روحانی! نمی دانم چگونه شب سر به بالین می‌گذارید وقتی که پنج میلیون بیکار در کشور وجود دارد که تحصیلکرده هستند

آقای روحانی! سیرید از گرسنه خبر ندارید

محسن بیگلری در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) به رییس جمهور، بیان‌ کرد: آقای رییس جمهور توصیه می‌کنم شما و تیم اقتصادی‌تان از اتاق‌ها بیرون بیاید و به صورت ناشناس در بین مردم حضور یابید. از میوه فروشی خرید کرده و ببینید که چه میزان قیمت‌ها سرسام آور است. هر چند شاید شما سر از قیمت‌ها در نیاورید، چون سیر از گرسنه خبر ندارد.

وی در ادامه‌ گفت‌: «به قول سهراب سپهری "ای آدم‌ها  که در ساحل نشسته‌ و شاد و خندان هستید یک نفر در آب دارد جان می‌دهد" ما هم باید این را بگوییم که دولتی‌ها که با آمارهای غیر واقعی خود را دلخوش کرده‌اید، گروهی کارمند و کارگر در تورم ۶۰ درصدی دارند جان می سپارند.»

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تکانی بخورید. از شعار و مصاحبه دست بر دارید. خنده دار است که میلیاردها دلار ارز کشور را به صورت قانونی یا غیر قانونی دست کسانی داده‌اید که هیچ کنترلی بر روی آنها ندارند و آنها نیز با سوداگری دارند خون مردم را در شیشه می‌کنند. آقای روحانی! نمی دانم چگونه شب سر به بالین می گذارید وقتی که پنج میلیون بیکار در کشور وجود دارد که تحصیلکرده هستند. چگونه خوابتان می‌برد از این که قیمت کالاها مورد نیاز مردم حدود ۷۰ درصد افزایش یافته است.

وی در پایان گفت‌: آقای روحانی! آیا خبر دارید که امروز دلار به بالای ۱۳ هزار تومان رسیده است و قیمت سکه به مرز پنج میلیون تومان رسیده است؟ روا نیست که بیش از این درنگ کنید.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir