پرچم ایران در ساختمان جدید کنسولگری برافراشته می‌شود
خبرنگار تسنیم که به بصره سفره کرده گزارش کرده که تا ساعاتی دیگر پرچم کشورمان در ساختمان جدید کنسولگری در این شهر برافراشته خواهد شد

شهر در امنیت کامل

مهدی مشکینی خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم اعزامی به شهر بصره عراق گزارش داد که هم اکنون فضای کنونی شهر بصره از امنیت کامل برخوار دار است و نیروهای امنیتی با استقرار در مراکز حساس این شهر امنیت را بر این شهر حاکم کرده‌اند.

البته از روز گذشته، چند منطقه بصره شاهد اعتراضات عده‌ای نسبت به برخی ناکارآمدی‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی بوده اما این اعتراضات به صورت مسالمت آمیز برگزار شده است.

به گفته برخی از شاهدان عینی، آتش زدن کنسولگری ایران در بصره از سوی یک اقلیت وابسته سیاسی با اعتراض مردم و نمایندگان شیوخ قبائل همراه شده است و بر همین اساس قرار است تا دقایقی دیگر پرچم جمهوری اسلامی ایران در ساختمان جدید کنسولگری ایران در جاده ساحلی بصره برافراشته شود. قرار است در این مراسم مقامات دولتی، نمایندگان مرجعیت دینی، نمایندگان قبائل و سفیر ایران در عراق حضور دارند.

صبح امروز خبرنگار تسنیم در ساختمان پیشین کنسولگری ایران در بصره حضور یافت اما این ساختمان به طور کامل در آتش سوخته است که گزارش آن متعاقباً اعلام می‌شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com