دستور رییس قوه‌قضاییه برای شناسایی سرشاخه‌های مزدوران حادثه تروریستی اهواز
رئیس قوه قضاییه در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت و ضمن آرزوی سلامتی مجروحان این حادثه، دستور داد سریع و قاطع به این موضوع رسیدگی شود

پیام تسلیت آملی لاریجانی پیرامون حمله تروریستی اهواز

به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، در متن پیام آیت الله آملی لاریجانی آمده است: وقوع حادثه تلخ و تاسف بار تروریستی در مراسم رژه های نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان گردید، موجب اندوه و تاثر همگان شد.

این پیام می‌افزاید: همزمانی این حادثه با سالروز شروع جنگ تحمیلی و حمله همه جانبه کشورهای سلطه به سرکردگی صدام جنایتکار به کشورمان، بسیار تامل برانگیز است.

رییس قوه‌قضاییه تصریح کرده است: تروریستهای کوردل باید بدانند ملت ایران سالهاست قربانی اقدامات تروریستی متکی به کشورهای سلطه می باشد.ملت ومسئولین ما هیچگاه در قبال این تحرکات مذبوحانه از هدف مقدس خود کوتاه نیامده وهمه توان خود را درمقابله باجریانات وابسته ومزدور ادامه خواهد داد.

آملی لاریجانی تاکید کرد: در این راستالازم است نیروهای امنیتی و انتظامی در اسرع وقت همه تلاش خود را در شناسایی سرشاخه های این مزدوران بکار برده واین اطمینان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی می‌دهدکه دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته توسط قضات انقلابی وارزشی برخورد قاطع،سریع وتوام با اقتدار تام با این جریانات را خواهد داشت. 

وی تصریح کرده است: همچنین ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار شهدای این حادثه تروریستی وآروزی بهبودی وعافیت برای مجروحان،لازم است رئیس کل دادگستری استان خوزستان باهمکاری نیروهای امنیتی وانتظامی،نظارت لازم را در راستای رسیدگی سریع وقاطع وبا اتقان به پرونده مرتبط با این حادثه بعمل آورده ونتیجه  را سریعا اعلام کنند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: