رئیس موساد: اگر ایران شکست نخورد، بی‌خانمان می‌شوم
رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با بیان اینکه اگر ایران شکست نخورد، بی‌خانمان می‌شود، افزود که موساد نوک پیکان تقابل تل‌آویو با تهران است

اگر ایران شکست بخورد من بیکار می شوم ولی اگر شکست نخورد

«یوسی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» امروز (دوشنبه) با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه محور مقاومت در غرب آسیا، مدعی شد ایران در پس همه تهدیدها علیه تل‌آویو است.

کوهن طی سخنرانی در همایش بودجه‌بندی در وزارت اقتصاد رژیم صهیونیستی، چالش‌های معاصر پیش‌روی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی را اینگونه برشمرد: «دستگاه‌های امنیتی کشورهای خارجی، فناوری‌های سایبری، سامانه‌های تشخیص هویت پیشرفته، تروریسم و نیروهای دشمن».

به نوشته خبرگزاری «رویترز» وی با نشان دادن تصویری از برخی بازیگران منطقه‌ای، اذعان کرد که ایران، حزب‌الله، دولت سوریه، عراق، روسیه و آمریکا در حال شکل دادن به واقعیت غرب آسیا هستند.

در این تصویر ایران، سوریه، عراق و لبنان از طریق یک هلال به یکدیگر متصل شده که کوهن آن را هلال شیعی توصیف کرد. در پایین این هلال تصویر کوچکی از دو ولی‌عهد ریاض و ابوظبی قرار گرفته و رئیس موساد مدعی است دولت‌های سنّی منطقه توسط این هلال شیعی به محاصره درآمده‌اند.

کوهن، سازمان موساد را نوک پیکان تقابل رژیم صهیونیستی با تهدیدات ایران از جمله برنامه هسته‌ای، موشکی بالستیک و حمایت تهران از گروه‌های مقاومت فلسطینی از جمله جنبش «حماس» توصیف کرد.

رئیس موساد با بیان اینکه شکست خوردن توسط ایران را بیشتر ترجیح می‌دهد تا شکست دادن آن، افزود: «یک مقام آمریکایی اخیرا از من پرسید چه اتفاقی می‌افتد اگر ما بر ایران غلبه کنیم و آن را شکست دهیم؟ به او گفتم، اگر ایران شکست بخورد، من بیکار می‌شوم. ولی اگر ایران شکست نخورد، بی‌خانمان می‌شوم. من حالت دوم را ترجیح می‌دهم».

وی مجددا توافق هسته‌ای گروه 5+1 را بد و ناقص توصیف کرده و از تصمیم «دونالد ترامپ»‌ رئیس‌جمهور آمریکا در خروج از آن تقدیر و تشکر کرد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:mashreghnews.ir