شناسایی و انهدام ۳ تیم تروریستی در خوزستان
وزیر اطلاعات گفت: در چند روز اخیر سه تیم تروریستی را در استان خوزستان شناسایی کردیم

سه تیم تروریستی در خوزستان


حجت الاسلام سید محمود علوی پیش از ظهر سه شنبه در جریان بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران افزود: در چند روز اخیر سه تیم تروریستی در خوزستان شناسایی و افرادشان که ۱۵ نفر بودند دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: به ادعای بازداشت شدگان، آنان قصد انجام اقدامات انتحاری و آسیب و به شهادت رساندن بخشی از زائران را داشتند که با نیت پاک زائران اباعبدالله و همت سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه به طور معمول هر ساله کار، تلاش و کوشش در جهت حوزه زیرساختها برای عبور آسان و راحت زائران در حوزه زیر ساختی در مرزها انجام می شود، اظهار کرد: هر ساله از وضعیت مرز بازدید می کنیم و شاهد پیشرفت در حوزه خدمات و زیر ساختی هستیم البته طبیعی است که تا مطلوب فاصله داریم و همه باید تلاش و کوشش کنیم تا امکانات بیشتر و بهتری فراهم کنیم، باید به کارها شتاب بیشتری دهیم تا زائران با کمترین مشکل به راه خودشان ادامه دهند.

علوی تصریح کرد: طبیعی است مسیر سید الشهدا، مسیری است که هر چه سختی آن بیشتر باشد اجر آن بیشتر است، ما باید به عنوان مسئولان و خدمتگزاران زائران خادمان آنان باشیم و من از تمامی مسئولان استانی و شهرستان تشکر می کنم که در این مدت تمام تلاششان را بکار گرفتند تا وضعیت زائران بهتر از قبل شود.

امید است که به بخشهای دیگر غیر از زیر ساختی نیز توجه بیشتر شود و به طور حتم به همت تمام عزیزان این مسائل رفع می شود و کار زائران با شدت و وضعیت بهتری دنبال و به انجام می رسد.

حجت الاسلام علوی افزود: تمامی تلاشهای آمریکا با همراهی صهیونیست و در راس آن آل سعود بر این است که کشور ما را با انواع و اقسام مختلف دچار مشکل کنند و با سرمایه گذاری بر روی جریان های تجزیه طلب و تکفیری آن را به انجام اقدامات تروریستی تشویق کند اما به حمد خدا از هر ۱۰۰ اقدام امنیتی که در تلاش برای انجام آن بودند ۹۹ مورد آن کشف و خنثی شده و این تعداد کشف تیمهای تروریستی در سطح دنیا و در سطح دستگاهای اطلاعاتی بی نظیر است.

به جرات می توان گفت در کشورهایی مانند فرانسه از هر ۱۰ اقدام تروریستی تنها توانسته اند ۵ یا ۶ عملیات را کشف کنند و مابقی توسط تروریستها عملیاتی شده است و این در حالیست که در جمهوری اسلامی از هر ۱۰۰ تیم ۹۹ تای آنها کشف شدند و به زیر ضربه رفتند.

با تاکید بر آمادگی ۱۰۰ درصدی سربازان گمنام امام زمان تصریح کرد: سربازان گمنام در این روزها شب و رزو نمی شناسند و برای آرامش مردم به طور شبانه روزی کار و تلاش می کنند و آمادگی صد در صدی وجود دارد که تمام کسانی که در تلاش برای انجام اقدامات تروریستی هستند را سرکوب کنند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com