دولت پاسخگوی گرانی‌هاباشد
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در خصوص حفظ ارزش پول ملی، قیمت دلار و مهار تورم، مشکلات زیاد است و مسئولین دولتی باید پاسخگوی عملکرد خود باشند نه آنکه فرار رو به جلو داشته باشند

 آقای جهانگیری باید پاسخگوی گرانی ها و مشکلات اقتصادی پیش آمده در کشور باشد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص اظهارات اخیر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که ادعا کرده است حتی توان جابجایی منشی دفتر خود را هم ندارد، اظهارداشت: آقای جهانگیری در ایام انتخابات ریاست جمهوری خودش را در حد معاون اول و یا حتی شخص رئیس جمهور توانمند نشان می داد و نقدی بی رحمانه به دولت گذشته داشت و تلاش داشت که تا حد امکان، فضای سیاهی را از آن دوران ترسیم کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز می توان چند برابر نقد هایی که آقای جهانگیری نسبت به دولت قبل داشتند را به دولت فعلی که ایشان معاول اول آن هستند، وارد آورد. شما ببینید در خصوص حفظ ارزش پول ملی، قیمت دلار و مهار تورم، مشکلات زیاد است و مسئولین دولتی باید پاسخگوی عملکرد خود باشند نه آنکه فرار رو به جلو داشته باشند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه دولت فعلی هیچ فردی را در قالب سخنگو ندارد و این به معنای عدم پاسخگویی دولت به منتقدان خود است، تصریح کرد: کسی که این ادعا را داشت که اگر رئیس جمهور کشور شود، اقدامات زیربنایی و گسترده ای را در کشور انجام می دهد، امروز در قامت معاون اول رئیس جمهور که ریاست نشست های اکثر شوراهای عالی کشور را هم در اختیار دارد، این طور ادعا می کند که حتی قادر به عوض کردن منشی دفتر خود هم نیست.

انبارلویی اظهار داشت: این طرز حرف زدن توجیه مناسبی برای عملکرد دولت در دو سالی که از آن می گذرد نیست و آنها باید فکری برای حل مشکلات جاری کشور داشته باشند. کسی از آقای جهانگیری نمی پذیرد که این طور حرفی را مطرح کند.

در ۵ سال اخیر، مدیرانی که آقای جهانگیری تفاوت فکری دارند را کنار گذاشته اند و عمده این تغییرات هم آقای جهانگیری انجام داده است، بنابراین می توان گفت معاون اول رئیس جمهور نفع کلیدی در تغییر مدیریت کشور داشته است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: مراجع تقلید در دیدار اخیر خود با مدیرکل بانک مرکزی بر این مطلب تأکید کردند که دولت باید از ارزش پول کشور صیانت کند، خُب این به دلیل آن است که مردم نسبت به عدم مسئولیت دولت در ارزش پول کشور اعتراض دارند و شاهد نوسانات بازار ارز، طلا و افزایش قیمت ها هستند.

 آقای جهانگیری باید پاسخگوی گرانی ها و مشکلات اقتصادی پیش آمده در کشور باشد و کسی از ایشان نپرسیده که می تواند منشی خود را عوض کند یا خیر؟ شما باید پاسخگوی این مطلب باشید که از امکانات گسترده ای که در دست دارید چه استفاده ای برای حل مشکلات کشور انجام داده اید.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com