دامن زدن به اختلافات در شرایط تحریم کمک به آمریکا است
تبریز - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: دامن زدن به اختلافات در شرایط تحریمی کمک به آمریکا محسوب می شود

دامن زدن به اختلافات در شرایط تحریم کمک به آمریکا است

مسعود پزشکیان عصر امروز شنبه با اشاره به اینکه مقابله با دور جدید تحریم های آمریکا نیازمند وحدت بی قوای سه گانه کشور و جناح ها و گروه های سیاسی است اظهار کرد: در شرایط فعلی که دشمنان امید به اختلافات و تنش های بین مسئولان و حجناح های سیاسی کشور بسته اند به وحدت و همدلی نیازمندیم.

وی با تاکید بر رفع تنش و اختلافات سیاسی و جناحی در کشور افزود: به هر طریقی که ممکن است باید اختلافات را کنار بگذاریم در صورتی که اختلافات کنار گذاشته نشود برای عمیق تر شدم شکاف ها که عمدتاً هدف آمریکاست کمک به دشمنان محسوب می شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: سلب مسئولیت و پاس دادن گرفتاری‌ها به یکدیگر کار سختی نیست، مسئولان در همه سطوح باید بدانند که کشور را همه گروه‌های سیاسی اصول‌گرا و اصلاح‌طلب اداره می کنند و به اینجا رساندیم پس در مشکلات به وجود آمده سهیم هستیم.

پزشکیان بابیان اینکه مشکلات تنها با وحدت و همگرایی مرتفع خواهد شد، از این رو با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری باید مسیر مقابله با تحریم‌ها را طی کنیم، ادامه داد: تحت رهنمودهای رهبری هم قوای سه گانه باید وحدت را تقویت کنند، این مسیر با باور و اعتقاد باید طی شود زیرا در کنار هم بودن به شکل ظاهری کفایت نمی‌کند.

باید با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری مسیر مقابله با تحریم‌ها را طی کنیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نگرانی مردم از شرایط تحریمی کشور و مشکلات ناشی از آن امری طبیعی است، یادآور شد: مردم در حال حاضر با مشکلات بسیاری گریبانگیر هستند و همین مشکلاتی که مردم مجبور به تحمل آن هستند بیش از آن چیزی است که در ظاهر نشان داده می شود.

وی، انسجام و وحدت داخلی را راهکار اصولی برای رفع مشکلات و نگرانی های مردم عنوان کرد و گفت: مسئولان با وحدت و همگرایی باید فشارهای اقتصادی بر روی دوش مردم را کاهش دهند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس خاطرنشان کرد: وقتی که آمریکا به دنبال بهانه برای افزایش تحریم و فشار اقتصادی بر علیه جمهوری اسلامی است مقصر کردن همدیگر نه تنها گره از مشکلات باز نمی کند بلکه باعث می شود تا اختلافات و تفرقه بیشتر از گذشته شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com