حاشیه های انتخاب «حناچی» به دوره هابیل و قابیل بر می گردد
حاشیه های انتخاب «حناچی» به دوره هابیل و قابیل بر می گردد خبرگزاری آریا - تهران- ایرنا- علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به برخی حاشیه های ایجاد شده برای پیروز حناچی شهردار منتخب پایتخت گفت: این مسائل از دوران هابیل و قابیل آغاز شده است

حاشیه های انتخاب «حناچی» به دوره هابیل و قابیل بر می گردد

برخی رسانه ها طی روزهای گذشته درباره تایید صلاحیت شهردار جدید تهران پس از انتخاب توسط اعضای شورای شهر پایتخت، تردیدهایی به وجود آورده اند و گمانه زنی هایی کرده اند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز سه شنبه هفته جاری (22 آبان) پیروز حناچی را با 11 رای و در رقابت با عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی که موفق به اخذ 10 رای شده بود به عنوان شهردار جدید پایتخت برگزیدند و وزارت کشور باید شهردار جدید را تایید و حکم او را امضا کند.

اعطا روز پنجشنبه در حاشیه آیین رونمایی از مجموعه کتاب تهران نگاری در جمع خبرنگاران افزود: اخبار تازه ای از امضای حکم شهردار جدید تهران هنوز دریافت نکرده ایم.

وی اظهار امیدواری کرد که حکم شهردار جدید تهران هرچه سریعتر امضا شود.

اعطا درخصوص آخرین مهلت فعالیت سید محمد علی افشانی شهردار کنونی تهران نیز به این جمله بسنده کرد: قانون در این باره تعیین تکلیف کرده و تابع آنچه در قانون مشخص شده است هستیم.

به گزارش ایرنا به دنبال ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان فعالیت افشانی که از 23 اردیبهشت امسال در شهرداری مشغول به کار شده است پایان می یابد.

در حالی که برخی منابع 27 آبان ماه جاری را آخرین مهلت فعالیت بازنشستگان اعلام کرده اند رئیس سازمان بازرسی کل کشور چندروز پیش اعلام کرد: بازنشستگان شاغل که پست های خود را تا 15 آذر ماه ترک نکنند به دادسرا معرفی می شوند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: aryanews.com