خانم ابتکار نمی‌فهمی یا خود را نفهمیدن می‌زنی؟!
محمد آقازاده نوشت: خانم معصومه ابتکار در گفت و گویی با خبرآنلاین گفته است پسرم حق انتخاب دارد و او و خانواده اش انتخاب کرده اند که در امریکا درس بخوانند

خانم ابتکار نمی‌فهمی یا خود را نفهمیدن می‌زنی؟!

سرویس سیاسی فردا: محمد آقازاده نوشت: خانم معصومه ابتکار در گفت و گویی با خبرآنلاین گفته است پسرم حق انتخاب دارد و او و خانواده اش انتخاب کرده اند که در امریکا درس بخوانند.

ایشان یا نمی‌فهمند و یا خود را به نفهمیدن می‌زنند.

در جامعه‌ای که اکثریت نخبگان و تحصیل کردگانش به دنبال کار یک میلیون تومانی و آنهم در مشاغل معمولی هستند و آنرا هم بدست نمی‌آورند و اگر پیدا هم بکنند چند ماه چند ماه گرفتن همین حقوق هم از آن‌ها دریغ می‌شود، با هنر و مدیریت شما چهل میلیون ایرانی نیاز به بسته‌های غذایی دارند.

در این حال و روز حق انتخاب آنهم برای رفتن و نرفتن به امریکا یک حق اشرافی و تجملی است و این حق را شما بخاطر بالا رفتن از سفارت امریکا بدست آوردید.

شما حق دارید بجای نیلوفر اسم معصومه بگذارید و همین انتخاب هم یک نوع زیرکی برای انتخاب زندگی تجملی‌تر و گرفتن پست‌های مهمتر است.

راستی وقتی امریکا بخاطر کار شما اسم ایرانی بودن کافیست ورود به امریکا منتفی شود پسرتان چطور به راحت آب خوردن رهسپار امریکا شد؟

اگر یک روزنامه نگار واقعا چالش گر با شما مصاحبه می‌کرد می‌توانست جواب این پرسش‌ها را از شما بگیرید، ولی در رپرتاژ آگهی اصل برای پاسخ یابی و پاسخگویی نیست.

‌می‌ماند گفتن این حرف که انتخاب در جامعه ما یک رانت است که فرزندان با استعداد ما هم بخاطر دلایل مادی و هم به دلیل دلایل دیگر از آن محروم اند و شما چه بخواهید و چه نخواهید باید جوابگوی این امتیاز پر تبعیض باشید


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: fardanews.com