میرمحمود موسوی: نمک به زخم حصر نپاشید
میرمحمود موسوی؛ برادر میرحسین موسوی (کاندیدای انتخابات سال 88) در پاسخ به صحبت‌های مشاور فرهنگی رییس‌جمهور که گفته بود از حصر فقط یک پوسته مانده، گفت: نمک به زخم نپاشید؛ او می‌گوید در آن خانه در کوچه اختر هنوز قفل است و کلیدش در دست دیگران

میرمحمود موسوی: نمک به زخم حصر نپاشید

روزنامه اعتماد با میرمحمود موسوی؛ برادر میرحسین موسوی (کاندیدای انتخابات سال 88) درباره موضوعات مختلفی از جمله حصر گفتگو کرده است.

بخشی از این گفتگو را بخوانید:

آقای موسوی به هر حال اسم شما با میرحسین موسوی پیوند خورده است و نمی‌شود با شما صحبت کرد و از حصر نپرسید. آقای آشنا مشاور فرهنگی رییس‌جمهور گفته‌اند از حصر فقط یک پوسته باقی مانده است. آیا این صحبت صحت دارد؟ آیا گشایشی در حصر حاصل شده است؟

نمی‌دانم آقای آشنا چرا این صحبت را مطرح می‌کنند. شاید هم گزارشات نادرستی به ایشان و آقای روحانی منتقل می‌کنند. امیدوارم ایشان گزارش‌های نادرست را به جامعه منتقل نکند. این مثل نمک بر زخم پاشیدن است.

خیر، حصر در جای خود قرار دارد و در آن خانه در کوچه اختر روی میرحسین و رهنورد هنوز قفل است و کلیدش هم در دست دیگران قرار دارد. اجازه خروج ندارند. اجازه تماس جز فرزندان و اقوام درجه یک ندارند.

آیا منظور آقای آشنا از اینکه فقط پوسته مانده این است؟ برخلاف گفته آقای آشنا واقعیت آن است تنها یک پوسته تغییر کرده است. اصل و مغز حصر محکم به جای خودش باقی است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir