پذیرش نقش احمدی نژاد در آغازگری وقایع ۸۸
وب سایت جهان نیوز با نقد سفر احمدی‌نژاد به صومه سرا ضمن اشاره به حرف‌های وی که خواستار برکناری دولت روحانی شده است، به رای 24 میلیونی روحانی اشاره می‌کند

پذیرش نقش احمدی نژاد در آغازگری وقایع ۸۸

وب سایت جهان نیوز با نقد سفر احمدی‌نژاد به صومه سرا ضمن اشاره به حرف‌های وی که خواستار برکناری دولت روحانی شده است، به رای 24 میلیونی روحانی اشاره می‌کند.

نویسنده همچنین معتقد است که احمدی‌نژاد «در پازل دشمن» بازی می‌کند و مقیاس اینکه مردم روحانی را نمی‌خواهند ناشی از «تخیل» احمدی‌نژاد است. با این حال به احمدی‌نژاد یادآور می‌شود که با همین منطق خود احمدی‌نژاد را باید رییس‌جمهور شش‌ساله دانست.

جالب‌تر آنکه برای اولین‌بار جریان اصولگرا که با حرف‌های مطهری در مورد نقش احمدی‌نژاد در وقایع 88 مخالفت می‌کردند، این‌بار به نقش او اعتراف کرده، می‌نویسد: «اگر بازی‌های سیاسی بعد از انتخابات از سال 88 توسط احمدی‌نژاد و تیم منحرف اطرافش آغاز و در سال 90 اوج گرفت و در 2سال آخر به یکه‌تازی تبدیل شد، انجام نشده بود امروز قطعا خبری از حسن روحانی، برجام، بتن‌ریزی، گستاخی دشمن، رکود و... نبود.»

نویسنده معتقد است که مردم احمدی‌نژاد را همچنان یاور رهبر می‌پندارند و از تغییر رویه بنیادین او مطلع نیستند. با همین مقدمه او را متهم به سوءاستفاده از «عدم اطلاع مردم» کرده و معتقد است که آنها «پوسترهای مجرمانی مثل بقایی و مشایی را به دست این مردم مومن خوش گمان و دور از سیاست می‌دهند.» جهان نیوز همچنین رفتار احمدی‌نژاد که سعی می‌کند خودش را «ناجی» و همه نظام را یک طرف، خودش را طرف دیگر بداند نقد کرده و معتقد است که او قصد دارد «خودش را به عنوان الهه خوبی‌ها مطرح کند.»

عجیب‌تر اینکه نویسنده ردصلاحیت احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس آینده را نیز یک فرض قطعی گرفته و معتقد است «شاید اصلی‌ترین هدف حلقه انحراف جدای از آمادگی برای انتخابات مجلس -که اخبار آن به گوش می‌رسد- آن باشد که با این سفرها و قرار دادن تریبون احمدی‌نژاد در خیابان و تجمع چندصدنفری در قدم اول هزینه رد صلاحیت مجدد احمدی‌نژاد را افزایش داده و در قدم دوم این تصور را القا کند که منجی محبوب مردم از حضور در انتخابات منع شد.»

سایت متعلق به جمعیت رهپویان تکرار می‌کند که عملکرد احمدی‌نژاد و حلقه اطرافش در سال‌های دولت دهم و خصوصا نیمه پایانی آن بود که باعث شد دولت روحانی سرکار بیاید.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir