ظریف: احمدی نژاد نگفت اسرائیل را نابود می‌کنیم
محمد جواد ظریف به هفته‌نامه لوپوئن در پاسخ به سوالی در این باره که رئیس جمهور سابق... محمود احمدی نژاد در سال 2007؟ گفت: نه، وی نیز چنین حرفی نزده است. وی حرف امام ( خمینی ) را یادآوری کرد که گفته بود: " اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد ". وی نگفته بود که " می خواهد آنرا نابود کند! ". وی گفته بود که اسرائیل با این سیاست هایی که دنبال می کند به این...

ظریف: احمدی نژاد نگفت اسرائیل را نابود می‌کنیم

محمد جواد ظریف با هفته‌نامه لوپوئن فرانسه گفت‌وگو کرد.

بخشی از این گفتگو:

آیا روی برخی از موشک های شما شعار" مرگ بر اسرائیل " نوشته نشده است ؟

ج: آقای نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل که به نیروگاه هسته ای"دیمونا" رفته بود یعنی جایی که تسلیحات هسته ای ( اسرائیلی – توضیح سردبیر ) ساخته می شود و در آنجا اعلام کرد که ایران را نابود خواهد کرد. وی نگفت که" کشورما باید نابود شود "بلکه گفت" کشور ما را نابود خواهد کرد ". چرا آقای ماکرون به این موضوع واکنشی نشان نداد؟ چرا هیچ کس در فرانسه در باره این سخنان بپا نخواست؟ ( واکنشی نشان نداد).

اما درباره آنچه که به ما مربوط می شود... ما چه موقع گفتیم که اسرائیل را نابود می کنیم؟ فقط یک نفر را پیدا کنید و به ما نشان دهید که این حرف را زده باشد. هیچ کس چنین حرفی نزده است.

سوال : رئیس جمهور سابق ... محمود احمدی نژاد در سال 2007؟

ج: نه، وی نیز چنین حرفی نزده است. وی حرف امام ( خمینی ) را یادآوری کرد که گفته بود: " اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد ". وی نگفته بود که " می خواهد آنرا نابود کند! ". وی گفته بود که اسرائیل با این سیاست هایی که دنبال می کند به این سرنوشت مبتلا خواهد شد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir