مقصر فحاشی نماینده سراوان؛ علی مطهری
روزنامه اصولگرای فرهیختگان در یادداشتی به حواشی درگیری نماینده سراوان با کارمند کمرگ پرداخته و عامل اصلی این دست اتفاقات را درگیری علی مطهری با کوچک زاده (نماینده سابق مجلس) در مجلس نهم خوانده است

مقصر فحاشی نماینده سراوان؛ علی مطهری

روزنامه اصولگرای فرهیختگان در یادداشتی به حواشی درگیری نماینده سراوان با کارمند کمرگ پرداخته و عامل اصلی این دست اتفاقات را درگیری علی مطهری با کوچک زاده (نماینده سابق مجلس) در مجلس نهم خوانده است.

این روزنامه در ادامه نوشت: رفتار نماینده سراوان تنها نمونه برخوردهای اینچنینی از سوی اهالی بهارستان نیست و متاسفانه تجربه نشان می‌دهد که توهین به شهروندان و حتی همکاران خود، پیش از این هم به کرات از سوی آنها سابقه داشته است.

اتفاقی که شاید در خلأ فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی صدای آن به گوش جامعه نمی‌رسید و لاپوشانی آن کار سختی نبود، اما امروز گسترش حوزه نفوذ فضای مجازی کار را برای ماست‌مالی کردن اتفاقاتی از این دست حسابی سخت کرده است. در این رابطه به چند سال قبل و حواشی مجلس هشتم اگر برگردیم، نمی‌شود بگومگوهای گاه و بیگاه علی مطهری، نایب‌رئیس این روزهای مجلس و مهدی کوچک‌زاده را نادیده گرفت.

در یکی از این بگومگو‌ها اما کار حسابی بالا گرفت و مطهری همکارش را با عنوان «کوچک» یاد کرد. کوچک‌زاده هم بیکار ننشست و شیئی را به سمت مطهری پرتاب کرد. درمقابل، مطهری نیز که در تریبون رسمی مجلس و در صحن علنی سخن می‌گفت و به‌طور طبیعی صدایش به‌طور زنده از رادیو پخش می‌شد.

اقدام به فحاشی کرد و کلماتی را بر زبان راند که در ادبیات عامه به‌عنوان فحش‌های خاص! از آنها یاد می‌شود. در ادامه کار حتی به جایی رسید که رادیو برای دقایقی پخش زنده صحن علنی را متوقف و صدای مطهری را قطع کرد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir