سردار نقدی: رضاخان بی‌سواد، تاریخ ۷ هزار ساله ایران را به ۲۵۰۰ سال کاهش داد
معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خیانت های فراوان دودمان پهلوی به تاریخ و فرهنگ ایران، گفت: معرفی کوروش توسط رضاخان ناشی از یهودی گری او بود تا به نوعی خود را به این طیف بچسباند.ی افزود: رضاخان بی سواد که توسط انگلیسی ها به سلطنت رسید با این کار سخیف خود تاریخ هفت هزار ساله ایران را به 2 هزار و 500 سال کاهش...

سردار نقدی: رضاخان بی‌سواد، تاریخ ۷ هزار ساله ایران را به ۲۵۰۰ سال کاهش داد

معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را حذف نظام دیکتاتوری پادشاهی بیان کرد و گفت: انقلاب اسلامی توانست بعد از چند هزار سال اختناق را از بین ببرد.

سردار محمدرضا نقدی روز چهارشنبه در جمع فعالان فضای مجازی تبریز، با اشاره به خیانت های فراوان دودمان پهلوی به تاریخ و فرهنگ ایران، گفت: معرفی کوروش توسط رضاخان ناشی از یهودی گری او بود تا به نوعی خود را به این طیف بچسباند.

وی افزود: رضاخان بی سواد که توسط انگلیسی ها به سلطنت رسید با این کار سخیف خود تاریخ هفت هزار ساله ایران را به 2 هزار و 500 سال کاهش داد.

وی اظهار داشت: هنر شاهان در تاریخ ایران این بود که بیش از 600 سال خلفای اموی و عباسی و 300 سال مغول‌ها را بر ایرانیان حاکم کردند و آزادسازی مردم ایران از این نکبت دستاورد بزرگ و مهم انقلاب اسلامی بود.

سردار نقدی اضافه کرد: کشوری که در زمان پهلوی غالب جمعیت آن بیسواد بود، پزشک نداشت، اکنون ماهواره به فضا می‌ فرستد و به سایر کشورها پزشک صادر می ‌کند، شتاب علمی ایران در منطقه رتبه اول را دارد که این همه جزو دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به صادرات 6 میلیون بشکه ای نفت خام در زمان رژم گذشته با جمعیت نصف جمعیت کنونی، گفت: اگر می‌ خواستند آن زمان پول نفت را به مردم بدهند مملکت گل و بلبل می ‌شد اما ایران جزو عقب مانده ترین کشور دنیا به شمار می رفت، این در حالی است که امروز یک سوم همان میزان نفت را صادر می کنیم و جمعیت نیز افزایش چند برابری داشته است.

سردار نقدی، حاکمیت 200 ساله تفکر لیبرالی بر جهان بدون هیچ تحریم و جنگی را یادآور شد و گفت: امروز نتیجه این نوع حکومت در فرانسه و شنبه‌های جلیقه زرد و وجود 50 میلیون آمریکایی گرسنه را شاهدیم.

وی یادآوری کرد: بعد از 40 سال از وقوع انقلاب اسلامی امروز رهبری ولی فقیه را در راس کشور داریم و یک خط از بنیان‌های فکری که امام بنا نهاده است را کنار نگذاشته ایم.

وی با اشاره به وقوع جنگ های مختلف و اشغال کشورهای منطقه طی سال های اخیر، اظهار داشت: در یک دهه اخیر اتفاقاتی در منطقه افتاده است که در تاریخ بی نظیر است از جمله اینکه 70 درصد عراق اشغال شد اما امروز آزاد است، همه سوریه اشغال شده بود اما امروز آزاد است و این همه موفقیت به برکت وجود مردم و انقلاب اسلامی ایران است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir