شهردار سابق کرج با قید وثیقه آزاد شد
شهردار اسبق کرج به قید وثیقه آزاد شده است و وکیلش می‌گوید مبلغی که در باره مبلغ وثیقه شایع شده است صحت ندارد

شهردار سابق کرج با قید وثیقه آزاد شد

واحد شریفی وکیل علی ترکاشوند شهردار اسبق کرج خبر آزادی وی به قید وثیقه را تأیید و در عین حال از اعلام مبلغ آن خودداری کرد.

شریفی با اشاره به اینکه مرحله اول تحقیقات که موجب بازداشت بوده است به اتمام رسیده و بیم تبانی برطرف شده اما کیفرخواست او هنوز صادر نشده است، درباره تعداد متهمان پرونده گفت: من فقط وکیل آقای ترکاشوند هستم و اطلاعی از تعداد متهمان ندارم.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه شروع موضوع مربوط به بحثی خارج از شهرداری بوده و بخشی از اتهامات ترکاشوند مربوط به شهرداری نیست، افزود: چون پرونده در مرحله دادسراست من مجاز به گفتن عنوان اتهامی موکل نیستم اما عنوان اتهام او مفاسد اقتصادی نیست.

به گزارش تسنیم علی ترکاشوند شهردار اسبق کرج و عضو فعلی هیأت‌مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است و پیش از این در اخبار آمده که وی به دلیل تخلفات ارزی بازداشت شده است.

امام جمعه کرج پیش از این طی تذکری درباره متهمان پرونده، از تریبون نماز جمعه گفته بود «آقایانی که می‌روند وزرا و مسئولان را ملاقات می‌کنند تا متخلفان را نجات دهند دست از کارشان بردارند و بگذارند دستگاه‌‌ها کار خودشان را انجام دهند، ما مصمم هستیم که جلوی فساد گرفته شود و این مسئله را دنبال می‌کنیم تا وقتی هستم این کار را ادامه خواهم داد.»


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com