واکنش ترامپ به تبلیغ انتخاباتی نتانیاهو
رئیس‌جمهوری آمریکا امروز (سه‌شنبه) از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی حمایت کرد و تصویر خودش به همراه بنیامین نتانیاهو در یک بیلبورد تبلیغات انتخاباتی را به اشتراک گذاشت

واکنش ترامپ به تبلیغ انتخاباتی نتانیاهو

 روز یکشنبه بیلبوردی در ورودی تل‌آویو نصب شد که دونالد ترامپ خندان را در حال دست دادن با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نشان می‌داد. در این بیلبورد که برای انتخابات پارلمانی نهم آوریل است، به زبان عبری نوشته شده است: "نتانیاهو در لیگی متفاوت". در پایین تصویر هم کلمات "حزب لیکود" به چشم می‌خورد.

ترامپ این تصویر را از اینستاگرام نتانیاهو باز انتشار کرده است. اخیراً هم نوعی دیگر از ارتباط نتانیاهو – ترامپ به شکل ویدیوی انتخاباتی منتشر شده است و نشان می‌دهد که نخست‌وزیر این رژیم در جلسه کابینه می‌گوید سفارتخانه آمریکا باید به قدس منتقل شود و در نهایت هم دیده می‌شود که ترامپ افتتاح رسمی سفارتخانه خودشان در قدس را اعلام می‌کند.

از آنجایی که مواضع دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در قبال فلسطینیان و ایران تند و تیز است و مه گذشته هم سفارتخانه آمریکا را از تل‌آویو به قدس منتقل کرد و آنجا را به عنوان "پایتخت" رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت، در اسرائیل چهره‌ای محبوب شده است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir