جهانگیری: استعفای وزیر ارشاد شایعه‌ای بیش نیست
معاون اول رییس جمهور تاکید کرد که استعفای وزیر ارشاد شایعه‌ای بیش نیست و دولت از وی حمایت کاملی دارد

جهانگیری: استعفای وزیر ارشاد شایعه‌ای بیش نیست

اسحاق جهانگیری در اختتامیه و معرفی پنجمین پایتخت کتاب ایران اظهارکرد: وزارت‌ارشاد بانی اقدام بزرگی در توجه به روستاها شده و این یکی از وظایف اصلی ماست که به مسایل فرهنگی روستاها نیز رسیدگی کنیم.

وی افزود: اگر دولت بتواند امکانات مناسبی در روستاهای مختلف مستقر کند سرمایه‌گذاری بسیار بزرگ برای کشور انجام می‌شود که از این نظر فوق‌العاده حایز اهمیت است.

معاون اول رییس جمهور همچنین درباره شهرها نیز اذعان داشت: برگزاری ایده پایتخت کتاب که برگزیده از ایده پایتختی جهانی کتاب بود نشان از بومی‌سازی یک حرکت بین‌المللی برای فراهم‌سازی زمینه‌های رقابتی در درون کشور است با این حرکت باید با قوت هر چه بیشتر ادامه یابد.

جهانگیری درباره منابع مورد نیاز عرصه فرهنگ از نظر کالی نیز یادآور شد: ما در دولت شاهد کسری بودجه‌ای شدیدی هستیم ولی قول می‌دهیم حمایت ما از بخش فرهنگ و به‌ویژه کتاب نه تنها حفظ شده بلکه با افزایش چشمگیر مواجه شود.

وی در پایان درباره شایعه استعفای وزیر ارشاد نیز گفت: صالحی از مدیران با قدرت و توانمند است و بنده ضمن تکذیب شایعات اخیر اعلام می‌کنم که وی با قدرت هر چه تمام‌تر به کار خود ادامه خواهد داد و ریاست محترم جمهور و بنده نیز از وی حمایت کاملی خواهیم کرد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir