نقش زنگنه در افشای پرونده فساد در پتروشیمی
عزت‌الله یوسفیان‌ ملا در مورد پرونده اخلال اقتصادی در حوزه پتروشیمی گفت: کشف این پرونده حاصل تلاش‌های وزیر نفت است. بارها آقای زنگنه در این زمینه تلاش کردند و این‌ بار به سرانجام رسید

نقش زنگنه در افشای پرونده فساد در پتروشیمی

عزت‌الله یوسفیان‌ ملا در مورد پرونده اخلال اقتصادی در حوزه پتروشیمی گفت: کشف این پرونده حاصل تلاش‌های وزیر نفت است. بارها آقای زنگنه در این زمینه تلاش کردند و این‌ بار به سرانجام رسید.

سخنگوی کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس به عصر ایران گفت: برخی از پرونده‌های ما پرونده‌هایی هستند که ناگهان بیدار می‌شوند. اگر در مورد پرونده آقای درمنی در روزهای آخر رأی صادر نمی‌شد شاید این پرونده از بین می‌رفت.

نماینده آمل در مجلس خاطر نشان کرد: برخی از این پرونده‌ها مربوط به ۵ یا ۶ سال قبل است. مشکل این است که بسیاری از افراد متهم هستند و از کشور خارج شده‌اند و با کمال تأسف اقدامات اساسی برای بازگرداندن متهمان صورت نمی‌گیرد. مگر این که نیروهای وزارت اطلاعات بروند و فرد مورد نظر را به ایران برگردانند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: این کار را خوب را برای شهرام جزایری انجام دادند. عملاً کسانی که از مرز خارج شدند امکان بازگرداندن آنها نیست و گویا در نقطه امن هستند در حالی که نباید این گونه باشد.

وی افزود: خانم متهم پرونده در کانادا زندگی می‌کند. درست است که ما بحث استرداد مجرمین را با این کشورها نداریم اما از وزارت خارجه انتظار داریم که ستادی برای بازگرداندن متهمین این گونه پرونده‌ها تشکیل دهد.

یوسفیان ملأ در مورد پرونده‌هایی شبیه پرونده پتروشیمی گفت: مثل این پرونده با چنین ارقامی وجود دارد که دستگاه قضائی وارد رسیدگی به آنها شده است

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir