پرویز فتاح: نامزد ریاست‌جمهوری نمی‌شوم
پرويز فتاح به صورت علني نزديكي خود به جمنا را انكار كرده است و در واكنش به اين موضوع كه شما در جمنا مقبوليت داشتيد و به‌عنوان یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای ریاست‌جمهوری معرفی شدید، گفته است: «آن موقع هم من به جمنا نرفتم. آن‌ها لطف داشتند»

پرویز فتاح: نامزد ریاست‌جمهوری نمی‌شوم

پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد در گفت‌وگویی از پاسخ به این پرسش که سازوکار اصولگرایان برای انتخابات محلس درسال98 امتناع کرده و گفته است: «من اطلاعی ندارم. چرا این سؤال را از من می‌پرسید. این سؤال به من چه ربطی دارد. من مسئول کمیته امداد هستم شما این سؤال را از اصولگرایان بپرسید».

او همچنین ادامه داده است: «من و اصولگرایان هیچ سر و سری با هم نداریم. من در آن وادی‌ها نیستم که به این سؤال جواب بدهم. من الحمدالله در وادی کمیته امداد هستم و سؤالاتی در این خصوص را حتما پاسخ می‌دهم».

علاوه بر اين سخنان پرويز فتاح به صورت علني نزديكي خود به جمنا را انكار كرده است و در واكنش به اين موضوع كه شما در جمنا مقبوليت داشتيد و به‌عنوان یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای ریاست‌جمهوری معرفی شدید، گفته است: «آن موقع هم من به جمنا نرفتم. آن‌ها لطف داشتند».

اين سخنان در حالي است كه همگان به ياد داريم كه نزديك‌بودن پرويز فتاح به جمنا تنها به لطف اعضاي آن به فتاح محدود نمي‌شود؛ چنانكه نزديك‌ترين شاهد مثال آن پيام او براي دومين مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) است كه توسط حجت‌الاسلام رحیمیان قرائت شد. فتاح در پيامش گفته بود كه به‌علت معذوراتی که شورای مرکزی از آن مطلعند از حضور در همایش امروز عذرخواهی می‌کنم اما ساز و کار جبهه مردمی در خصوص تعیین نامزدهای انتخابات را قبول دارم و از هیچ کمکی برای پیشبرد اهداف جبهه مضایقه نمی کنم و از ارادت بنده ناچیز چیزی کم نخواهد نکرد.

علاوه بر اين او گرچه از پيشنهاد نامزدشدن در رياست جمهوري از جانب جمنا امتناع كرده بود اما تمايل نداشتن به مقام رياست‌جمهوري دليل بر نداشتن «هيچ سر و سری» با اصولگرايان نيست و همه فعالان سياسی كه قدری آشنايی با مسائل جاری داشته باشند می‌دانند كه تا امروز پايگاه سياسي فتاح، جناح اصولگرايی بوده است. حال اگر او بنا دارد ادامه مسير سياسی را جدای از اصولگرايان طی كند، بحث ديگری است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir