روحانی: توهین به سپاه، توهین به مردم ایران است
رئیس‌جمهور با اشاره به رشادت‌های ارتش در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی ایران تاکنون گفت: در طول این ۴۰ سال ارتش همواره در کنار ولایت و مردم و برای پاسداری از تمامیت ارضی و استقلال کشور و نظام بوده و در این مسیر فداکاری کرده است. مردم سپاه را از خود می‌دانند توهین به سپاه و نیروهای مسلح توهین به ملت ایران است

روحانی: توهین به سپاه، توهین به مردم ایران است

رئیس‌جمهور با اشاره به رشادت‌های ارتش در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی ایران تاکنون گفت: در طول این ۴۰ سال ارتش همواره در کنار ولایت و مردم و برای پاسداری از تمامیت ارضی و استقلال کشور و نظام بوده و در این مسیر فداکاری کرده است.

روحانی:

در بلایای سیل آنجا که مردم نیاز دارند نیروهای مسلح در کنار مردم و با مردم بوده‌اند.

ظهور یکپارچگی بین مردم و نیروهای مسلح در سیل‌ اخیر دیده شد.

(با اشاره به تروریست خواندن سپاه از سوی آمریکا): پس از این اقدام آمریکا همه مردم نشان دادند که یکپارچه در کنار سپاه خواهند بود و سپاه هم در کنار مردم خواهد بود.

مردم سپاه را از خود می‌دانند توهین به سپاه و نیروهای مسلح توهین به ملت ایران است.

آمریکایی‌ها جزءنکبت وآدم‌کشی و بدبختی در این منطقه چیزی به وجود نیاورده‌اند.

آمریکا‌یی‌ها از ملت ایران به دلیل ایستادگی عصبانی است از نیروهای مسلح عصبانی است چون در برابر توطئه‌ آنها ایستاده‌اند، آنها از نیروهای مردمی منطقه به ویژه حزب‌الله و حشد الشعبی و نیروهای مردمی یمن عصبانی هستند.

راهی که آمریکا در پیش گرفته است غلط است سردمداران آمریکا در اوهام خود غرق شده‌اند.

زمانی که دولت جاعل فرودگاه های کشور را به روی امام بست،این هوانیروز اصفهان بود که اعلام کرد با تمام توان فرودگاه را باز نگه میدارند و از بازگشت امام استقبال می‌کنند.

از آغاز پیروزی انقلاب ارتش همواره مورد توجه ویژه امام راحل قرار داشت. بعد از پیروزی انقلاب و نامگذاری روز جمهوری اسلامی، دومین مناسبتی که به دستور امام تعیین شد نیز روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

در طول این ۴۰ سال ارتش همواره در کنار ولایت و مردم و برای پاسداری از تمامیت ارضی و استقلال کشور و نظام بوده و در این مسیر فداکاری کرده است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir