سردار سلیمانی: مذاکره در شرایط فعلی یعنی تسلیم
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: دشمن می‌خواهد با فشارهای اقتصادی ما را به میز مذاکره بکشاند که این مذاکره مصداق تسلیم است اما مردم ما هوشیار و هوشمندند و معتقدند مذاکره در شرایط کنونی با دشمن، تسلیم شدن محض است و قطعاً تن به این ذلت نمی‌دهیم

سردار سلیمانی: مذاکره در شرایط فعلی یعنی تسلیم

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: دشمن می‌خواهد با فشارهای اقتصادی ما را به میز مذاکره بکشاند که این مذاکره مصداق تسلیم است اما مردم ما هوشیار و هوشمندند و معتقدند مذاکره در شرایط کنونی با دشمن، تسلیم شدن محض است و قطعاً تن به این ذلت نمی‌دهیم.

سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی در دومین روز بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان، رؤسا و مدیران ناجا اظهار کرد: گرچه برادران ناجا بعضاً از نظر اسمی و شکلی به القاب و صفات خوب بسیاری مشهورند اما حقیقتاً سربازان گمنام هستند، صفت "سرباز گمنام"؛ صفت مهمی است، چرا که عمل خالصانه برای خدا و رضایت او انجام می‌شود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با خطاب دادن صفت "سربازان گمنام" به فرماندهان و نیروهای ناجا، تصریح کرد: شما عزیزان در بسیاری از مواقع مانند سرباز گمنام هستید البته صفات ارزشمند دیگری در شما نیز وجود دارد و برای بنده حضور در چنین جلسه‌ای توفیق است.

نیروی انتظامی، یک نیروی اثرگذار است

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی، یک نیروی اثرگذار است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی اثرگذاری مهمی در مسائل اجتماعی و عقیدتی دارد و اینکه با چه روحیه‌ای با آحاد مردم در ارتباط و تعامل باشد بسیار حائز اهمیت است.

سلیمانی ادامه داد: روش و برخورد حکیمانه نیروی انتظامی به رضایتمندی مردم منتج می‌شود و این رضایتمندی عمومی و مردمی در مسئله مقبولیت نظام اسلامی و جمهوری اسلامی ایران بسیار اثرگذار است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به مأموریتهای متنوع نیروی انتظامی، متذکر شد: ماهیت وظیفه ذاتی و قانونی ناجا به گونه‌ای است که ممکن است هم مورد تهدید و تهمت قرار بگیرد و هم در معرض تمجید و تجلیل باشد.

وی افزود: مدیریت کردن در چنین فضایی کار حساس و مهمی است و در واقع باید بگویم نیروی انتظامی مسئولیت سختی دارد و باید هر لحظه، هر ساعت و هر روز به نیروی انتظامی به خاطر اقدامات مهمی که می‌کند خسته نباشید و خدا قوت بگوییم.

سلیمانی با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ و پاسدار ارزشهای نظام و انقلاب اسلامی است بر اهمیت صیانت از امنیت کشور، تأکید کرد و گفت: دشمنان درصددند با دو اهرم فشار و تحریم اقتصادی و بر هم زدن امنیت کشور به ما ضربه و لطمه بزنند و در این راستا از همه ظرفیت‌هایشان بهره می‌گیرند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز دیگر امریکا و ایادیش جریان قدرتمند قابل اعتنا در غرب و شرق آسیا ندارد و همه اتکایش به دولتهای نامشروع است، گفت: امریکا و همدستانش به جریانهای القایی و انحرافی متوسل شده‌اند و باید بدانند که امروز ایران اسلامی کشور قدرتمندیست و از نظر نظامی و امنیتی به بلوغ بالایی رسیده است.

سلیمانی تأکید کرد: دشمن امروز به میزان تهدیدی که می‌کند هزینه‌هایش نیز افزایش می‌یابد، جمهوری اسلامی ایران حقیقت تبلوریافته و عینیت‌یافته از دین است، دشمن می‌خواهد با فشارهای اقتصادی ما را به میز مذاکره بکشاند که این مذاکره مصداق تسلیم است اما مردم ما هوشیار و هوشمندند و معتقدند که مذاکره در شرایط کنونی با دشمن، تسلیم شدن محض است و قطعاً تن به این ذلت نمی‌دهیم.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir