تکذیب درگیری لفظی معاون بطحایی با نوبخت
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خبر درگیری لفظی خود با محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان بودجه برای تخصیص منابع در اواخر اسفند سال ۹۷ و حل آن با وساطت وزیر آموزش و پرورش را تکذیب کرد

تکذیب درگیری لفظی معاون بطحایی با نوبخت

علی الهیار ترکمن در گفت‌وگویی با اشاره به این که متأسفانه اخیراً یکی از کانال‌ها، مطلبی درج کرد که حاکی از درگیری بنده با رئیس سازمان برنامه و بودجه بر سر تخصیص منابع سال ۹۷ بود.

وی افزود: ضمن آن که این خبر را تکذیب می‌کنم باید به همکاران فرهنگی اعلام کنم که تخصیص بودجه و رسیدن به منابع یک فرآیند تعاملی میان آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان این که در سال ۹۷ و یک ماه ابتدایی سال ۹۸ منابعی را برای آموزش و پرورش دریافت کردیم که دکتر نوبخت با حساسیت ویژه پیگیر آن بود، گفت: مشکلی که برای ابطال تخصیص‌ها در آخر سال به وجود آمد نیز به مشکل کلی اقتصادی کشور برای تأمین منابع بازمی‌گشت و تنها به سازمان برنامه اختصاص نداشت.

الهیار ترکمن تأکید کرد که فرهنگیان به اخبار جعلی که درصدد به هم زدن روابط میان آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور است توجه نکنند و بدانند روابط میان این سه دستگاه سازنده، پویا و تعاملی است تا بتوانیم کمک کنم فرهنگیان به حقوق حقه خود دست یابند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir