ترامپ اعزام نیرو به خاورمیانه را تکذیب کرد
رئیس‌جمهور آمریکا سه‌شنبه ادعا‌های مطرح‌شده در یک روزنامه آمریکایی در خصوص طرح پنتاگون برای اعزام ۱۲۰ هزار نظامی به منطقه را رد کرد. همچنین برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفتگو با بی‌بی‌سی گفت: ما خواهان جنگ با ایران نیستیم؛ اما با توجه به تهدیداتی که با آن مواجه شده‌ایم، مجبور شدیم که ناو آبراهام لینکلن و چندی دیگر از تجهیزات...

ترامپ اعزام نیرو به خاورمیانه را تکذیب کرد

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا سه‌شنبه ادعاهای مطرح‌شده در یک روزنامه آمریکایی درباره طرح پنتاگون برای اعزام 120 هزار نیرو به منطقه را «جعلی» توصیف کرد.

او درباره گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز که مدعی شده بود پنتاگون طرح اعزام 120 هزار نیرو به منطقه را بررسی کرده گفت: «خبر جعلی است. ولی، آیا من چنین کاری انجام می‌دهم؟ حتماً. ولی [در حال حاضر] برای این کار برنامه‌ریزی کار نکردیم. امیدوارم لازم نباشد برای آن برنامه‌ریزی کنیم، اما اگر این کار را انجام دهیم، خیلی بیشتر از اینها نیرو می‌فرستیم.»

واکنش ترامپ به اعزام ۱۲۰ هزار نظامی به منطقه: جعلی است

همچنین ساعتی پیش برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی گفت: ما موقعیت نیروهایمان را تغییر دادیم تا آماده و در حالت دفاعی باشیم.

واکنش ترامپ به اعزام ۱۲۰ هزار نظامی به منطقه: جعلی است

همانطور که رئیس‌جمهور و وزیر خارجه‌مان اعلام کردند، ما خواهان جنگ با ایران نیستیم؛ اما با توجه به تهدیداتی که با آن مواجه شده‌ایم، مجبور شدیم که ناو آبراهام لینکلن و چندی دیگر از تجهیزات نظامی‌مان را به روی صحنه ببریم.

او ادامه داد: مطمئناً اگر هدف حملات قرار بگیریم، با نیروهای نظامی‌مان پاسخ خواهیم داد. دیروز وزیر خارجه در بروکسل از متحدان‌مان درخواست کرد تا با استفاده از نفوذشان به تهران هشدار دهند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com