واکنش ابتکار به قدوسی : حیف است جواب قدوسی را بدهم
 معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در واکنش به اظهارات اخیر "کریمی قدوسی" که علیه او مطرح کرده است، اظهار کرد: حیف است که در جمهوری اسلامی عمرمان را در پاسخگویی به اتهام زنی‌های توخالی و پوچی که یک سری افراد مطرح می‌کنند، تلف کنیم

ابتکار : حیف است جواب قدوسی را بدهم

معصومه ابتکار درباره اظهارات اخیر جواد کریمی قدوسی، نماینده مجلس شورای اسلامی و طرح اتهاماتی از سوی این نماینده علیه معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، با تاکید بر اینکه این اتهامات سال گذشته از سوی کریمی قدوسی مطرح شده بود، اظهار کرد: من علیه ایشان شکایت کرده‌ام و امیدوارم که دادگاه به شکایتم رسیدگی کند؛ قطعا به اتهاماتی که از سوی آقای کریمی قدوسی مطرح شده است در دادگاه رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به اتهاماتی که کریمی قدوسی درباره کاووس سید امامی نیز مطرح کرده است، گفت: درباره مرحوم کاووس سید امامی همین بس که بگویم آشنایی مجموعه محیط زیست با ایشان در دوره محمدزاده، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست در دولت دهم بوده است. سید امامی در یک NGO غیر دولتی کار می‌کرد و نه در دوره قبل و نه در دوره ما هیچ ارتباطی با سازمان محیط زیست نداشته است و مطالبی که در این خصوص مطرح می‌شود شانتاژ و جوسازی است.

رئیس پیشین سازمان محیط زیست با تاکید بر اینکه هنوز هیچ محاکمه‌ای برگزار نشده و آقای سید امامی نیز فوت کرده‌اند، خاطر نشان کرد: اتهام زنی حتما جرم است و غیر از آنکه از جرایم اخلاقی و قیامتی محسوب می‌شود، در دنیا نیز جرم است و حتما به آنها پاسخ داده خواهد شد؛ ما شکایت کرده‌ایم و امیدواریم که در این خصوص عدالت اجرا شود.

ابتکار با بیان اینکه «اتهاماتی که از سوی کریمی قدوسی مطرح شده ارزش جوابگویی ندارد»، تاکید کرد: حیف است که در جمهوری اسلامی عمرمان را در پاسخگویی به اتهام زنی‌های توخالی و پوچی که یک سری افراد مطرح می‌کنند، تلف کنیم؛ شخصیت، زندگی و تمام سوابق من خیلی شفاف‌تر از آن است که امثال آقای کریمی قدوسی بخواهد چنین مطالبی علیه من مطرح کند.

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی طی روزهای اخیر در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «خانم ابتکار که با حمایت ایشان پروژه نفوذ سید امامی و جاسوسی از حوزه موشکی، دریایی و سپاه صورت گرفت و این روزها علیه کمیته دو تابعیتی‌ها بیانیه می‌دهند؛ در بیانیه خود بگویند از چه سنی و چقدر در آمریکا بوده‌اند؟ با گرین کارت، تابعیت یا اقامت؟ فرزند ایشان چه نقشی در پرونده حوزه انرژی داشته».

سال گذشته نیز کریمی قدوسی طی سخنانی اتهاماتی را علیه معصومه ابتکار مطرح کرد که ابتکار در آن زمان در واکنش به این اظهارات گفت که در نامه‌ای به رئیس مجلس و همچنین با شکایت در قوه قضائیه در تلاش است تا یک بار برای همیشه به تهمت و دروغ‌های کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس پایان دهد.

گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع : isna.ir