پزشکیان : کاری نکنید بگویند از بالا تا پائین یکی هستند
نائیب رئیس اول مجلس گفت : دستاورد‌های دولت را نقد می‌کنند، خب دولت‌های ما از ابتدا تاکنون چه کسانی بودند، ابتدا که آقای موسوی بوده اسمش را نباید ببریم، آقای خاتمی بوده است که ممنوع التصویر کردند

صحبت های خواندنی مسعود پزشکیان

نائیب رئیس اول مجلس گفت : دستاورد‌های دولت را نقد می‌کنند، خب دولت‌های ما از ابتدا تاکنون چه کسانی بودند، ابتدا که آقای موسوی بوده اسمش را نباید ببریم، آقای خاتمی بوده است که ممنوع التصویر کردند، احمدی‌نژاد بوده که در حال حاضر می‌گویند وضعیت خاصی دارد، بنی صدر هم که در رفت، آقای رجایی هم که شهید شد، آقای هاشمی هم که به رحمت خدا رفتند، آقای روحانی هم که الان اینگونه است دستاورد ۴۰ ساله انقلاب ما چیست؟ این گونه حرکات باعث می‌شود مردم چیزهایی را باور کنند که درست نیست و بگویند از بالا تا پائین همه‌شان یکی هستند.

مسعود پزشکیان:

* من با روشی که برای مبارزه با فساد در پیش گرفته شده موافق نیستم، مبارزه با فساد اینگونه نیست که بگیرند و ببرند، بلکه معتقدم فردی که تخلف کرده‌است باید مراحل قضایی را طی کند.

* اگر فردی پرونده‌ای دارد باید ابتدا او را دادگاهی کنند نه اینکه او را بگیرند، زندانی‌اش کنند، آبرویش را ببرند و بعد دادگاهیش کنند؛ به نظر من این کار از هیچ منطقی تبعیت نمی‌کند.

* (با بیان اینکه نماینده که دَر نمی‌رود، اگر مجرم است او را باید به دادگاه ببریم و محاکمه کنیم؛ نه اینکه یکباره راهی زندان و با آبرویش بازی شود، اظهار داشت: این کارها در حقیقت سرمایه اجتماعی را از بین می‌برد و نابود می‌کند، این اقدامات مردم را نسبت به مجلس و همه بدبین می‌کند.

* اگر فردی دزد است بر اساس شرع او را بگیرند و پدرش را هم در بیاورند اما این‌که فردی را متهم کنیم و بعد هم در یک اتاق‌ بسته محاکمه کنیم و بگوییم آنچه که ما گفتیم بود وجدان جامعه از ما نمی‌پذیرد.

* این گونه حرکات باعث می‌شود مردم چیزهایی را باور کنند که درست نیست و بگویند از بالا تا پائین همه‌شان یکی هستند.

* من هیچگاه نمی‌خواهم ذهنیت کسی را قضاوت کنم، اما در هفته دولت وقتی در صدا و سیما نقد آنچنانی انجام می‌دهند آدم احساس می‌کنند منصفانه عمل نمی‌شود.

* دستاوردهای دولت را نقد می‌کنند، خب دولت‌های ما از ابتدا تاکنون چه کسانی بودند، ابتدا که آقای موسوی بوده اسمش را نباید ببریم، آقای خاتمی بوده است که ممنوع التصویر کردند، احمدی‌نژاد بوده که در حال حاضر می‌گویند وضعیت خاصی دارد، بنی صدر هم که در رفت، آقای رجایی هم که شهید شد، آقای هاشمی هم که به رحمت خدا رفتند، آقای روحانی هم که الان اینگونه است دستاورد ۴۰ ساله انقلاب ما چیست؟

* می‌گویند دستاوردهای ما همه بد است! پس این همه دستاورد از کجا آمده است؟ قسم حضرت عباس یا دم خروس را باور کنیم؟

* ما یا باید بپذیریم دستاوردهای داشته‌ایم که همین دولت‌ها به دست آورده‌اند یا اگر نداریم پس بگویم در چهل سال انقلاب کاری نکرده‌ایم همه دوستان فاسدند و بگیرند و بزنند.

گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع : ilna.ir