رئیسی: دست مُفسد را از مُچ نه، از بازو قطع می‌کنیم
رییس قوه قضاییه با تاکید بر مبارزه قاطع با فساد اظهار کرد: دست کسانی که به بیت المال دست درازی کرده اند را نه از مچ بلکه از بازو قطع می کنیم.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه سپاه با سرنگون کردن پهپاد متجاوز امریکایی قدرت پوشالی استکبار را به جهانیان نشان داد، گفت: همانگونه که کسی باورش نمی شد برادران سپاه بتوانند پهپاد آمریکایی را با به روزترین امکانات در آسمان سرنگون کنند، قطعا ما هم می‌توانیم عدالت را در این نظام مقدس اجرایی کنیم.


رییسی:

* (با تاکید بر مبارزه قاطع با فساد): دست کسانی که به بیت المال دست درازی کرده اند را نه از مچ بلکه از بازو قطع می کنیم.

* (با بیان اینکه برخی تصور می کنند که اجرای عدالت اقدامی ناشدنی است): اجرای عدالت امری شدنی است، همانگونه که کسی باورش نمی شد برادران سپاه بتوانند پهپاد آمریکایی را با به روزترین امکانات در آسمان سرنگون کنند، قطعا ما هم می توانیم عدالت را در این نظام مقدس اجرایی کنیم.

* (با بیان اینکه حضرت آقا فرمودند در بحث سوریه" دشمن خواست و نتوانست و ما خواستیم و توانستیم): این اقدام شما و این مقاومت در منطقه برای بسیاری قابل تصور نبود و شما ظرفیت ها را پای کار آوردید و جهان را مبهوت کار خودتان نمودید و قطعا ما هم می توانیم همچون شما در عرصه اجرای عدالت دست مفسدان اقتصادی را از بیت المال قطع کنیم.

* (با بیان اینکه امروز پرچم" مبارزه با مفاسد" در دست مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است و بنده و همکاران سربازان ایشان هستیم) پرچم مقاومت نیز امروز در دستان معظم له قرار دارد و همه ما سربازان ایشان هستیم.

* امروز عده ای می گویند مگر می توان با مفسدان و ثروت اندوزان و قدرتمندان مبارزه کرد؛ باید بگویم که آری می شود. این انقلاب ریشه در خون پاک شهدا دارد و خداوند از خون ها نمیگذرد و ما هم نمی گذاریم خون این شهدا پایمال بشود.

* امروز راهبرد ما این است که در مقابله بافساد کار با جدیت دنبال شود و مبارزه با فساد را ادامه خواهیم داد تا این وضعیت خاتمه یابد.

* امیدوارم مردم احساس اجرای عدالت را داشته باشند.




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع : ایسنا