امام‌جمعه کرج: به اسم کربلا سر از آنتالیا درمی‌آورند
امام جمعه کرج با اعتراض به عملکرد یکی از مسئولان در کشیدن چادر از سر یک دختر دانش‌آموز ‌گفت: آموزش و پرورش به جای فرستادن بازرس و جلسه بی‌فایده گذاشتن، این مسئول را اخراج کند.

 آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در ‌نماز جمعه این هفته کرج انتقاداتی را متوجه برخی مسئولان کرد و گفت: مدیران دست از ویژه خواری و اشرافی‌گری بردارند،در ساخت و سازها منافع عمومی در نظرگرفته شود نه نفع شخصی‌، برخی ساخت و سازها خلاف صورت می‌گیرد، آن دستگاهی که برای خود ساخت و ساز می‌کند باید قوانین را رعایت کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه برخی گویا تذکرات را نمی‌شنوند، تصریح کرد: برخی اوقات برخی از مسئولان به اسم رفتن به کربلا و سفر عتبات مرخصی گرفته و تصاویر آنها از آنتالیا بیرون آمده است، در این شرایط گرفتاری مردم مدیری که برای خود آسانسور شخصی می‌سازد را باید زودتر عزل کرد تا کار به جای باریک‌تر نرسد، آستانه تحمل مردم در مورد فساد و بی‌بندوباری محدود است و باید در این زمینه مراقبت کرد.

وی گفت: فضای انتخابات نباید از الان ملتهب شود فضاباید به گونه‌ای پیش برود که مشارکت و حضوری حداکثری مردم در انتخابات محقق شود،از چند ماه مانده به انتخابات برخی نباید به دنبال دوقطبی سازی باشند

حسینی همدانی با اشاره به موردی از ابتذال در استان البرز گفت: آموزش و پرورش باید دقت خود را بیشتر کند و فقط به تذکر اکتفا نکند.

وی با بیان اینکه در یکی از مدارس شهر یکی از مسئولان چادر از سر یکی از دانش‌آموزان کشیده است، متذکر شد: این موضوع قابل تحمل نیست آن مسئولی که جرات کرده به هر دلیلی از سر دانش‌آموز چادر را پایین بکشد باید تنبیه شود،فرستادن بازرس سوری و جلسه گذاشتن برای توجیه این کار پذیرفته نیست و آن مربی نباید در آن مدرسه فعالیت کند و باید عذر این مربی را بخواهند و نظام آموزشی به چنین اشخاصی نیاز ندارد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com