کنایه‌ رئیسی به روحانی: گرفتار حاشیه نمی‌ شویم
رئیس قوه قضائیه گفت: ما مصمم‌تر از همیشه و به صورت قاطع مبارزه با فساد را ادامه می دهیم و مردم را در جریان اقدامات قرار خواهیم داد

واکنش رئیسی به صحبت های روحانی

آیت‌الله رئیسی در جلسه شورای عالی مسؤولان قضایی گفت: هر کسی که در نظام جمهوری اسلامی خدمت‌گزاری می‌کند بداند توقع مردم از تمام دستگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها داشتن یک نظام اداری سالم است که بدون هر گونه شائبه و فسادی بتواند به مردم خدمت کند.

وی افزود: امروز مسأله فساد برای همه رنج‌آور شده است و دستگاه قضا مصمم است این کار را دنبال کند و هیچ گونه حاشیه‌سازی ما را گرفتار نخواهد کرد.

رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: قبلاً هم گفته‌ام و باز هم می‌گویم حاشیه‌سازی‌ها نباید دست‌اندرکاران امر مبارزه با فساد را گرفتار کند.

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: هیچ گونه حاشیه‌سازی و هیچ گونه مسأله‌ای که ما را در مبارزه با فساد باز بدارد و این حرکت را از ما دور کند نباید مسأله شود.

وی گفت: لذا ما مصمم‌تر از همیشه و به صورت قاطع در امر مبارزه با فساد خواهیم بود و آن را دنبال می‌کنیم و مردم را در جریان اقدامات قرار خواهیم داد.

رئیس قوه قضائیه افزود: در جریان قرار دادن مردم، احساس مشارکت آنان و حس مسؤولیت‌شان را ایجاد می‌کند و ما برنامه‌مان این بوده هر زمانی که کارمان به سرانجام رسید مردم را در جریان امور بگذاریم.

آیت‌الله رئیسی خطاب به مردم و همکاران قضایی گفت: ضمن اینکه به قضات خسته نباشید باید گفت این را هم بگویم که هیچ‌گونه حاشیه‌سازی شما را گرفتار نکند و ما هم گرفتار هیچ حاشیه‌سازی نخواهیم شد در این راه مصمم هستیم و مصمم‌تر از همیشه کار را دنبال خواهیم کرد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com