واکنش داماد روحانی به صحبت های جنجالی ذوالنور
کامبیز مهدی‌زاده؛ داماد روحانی به اظهارات ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس علیه رئیس جمهور واکنش نشان داد

داماد روحانی به ذوالنور: مردم شما را به زیر می‌ کشند

رئیس کمیسیون امنیت ملی گفته بود: اگر من زورم برسد یقه رئیس‌جمهور را می‌گیرم تا ایشان را به اینجا بکشانم و دنبال این هستیم.وظیفه من به زیر کشیدن آقای رئیس‌جمهور است.

داماد رئیس جمهور درباره اظهارات ذوالنور نوشت: حتما در جریانید که رئیس‌جمهور منتخب مردم است و رئیس شورای عالی امنیت ملی؟ شما منتخب مردم ایران را تهدید می‌کنید و این خود ضدیت با امنیت ملی است. یادتان باشدکه شما منتخب صدوشصت و هشت هزار نفرید و رئیس‌جمهور منتخب بیست و سه میلیون نفر. حواستان باشد ‌این شخص حسن روحانی است که شب و روز تمامی فکرش این بوده که عظمت و عزت مردم ‌ایران حفظ شود.

حال بدانید که صحبت‌ها و تهدید رئیس‌جمهور توسط شما، سنخیتی با امنیت ملی ندارد. شما کسانی را به زیر بکشید که دکل‌ها را مثل خودکار دزدیدند و با خود بردند، کسانی را به زیر بکشید که با پول مردم رقصیدند و به ریش مردم خندیدند، کسانی را به زیر بکشید که به بابک زنجانی‌ها، خاوری‌ها و امثال آنها میدان دادند و در مقابل نظام و رهبر معظم انقلاب ایستادند.

این را بدانید حسن روحانی رئیس‌جمهوری است که همواره در تعامل با مقام‌ معظم رهبری بوده و قبل از آغاز دوره ریاست جمهوری نیز تمامی احکامش از جانب شخص رهبری صادر شده‌است. اینکه یک روحانی مبارز که قبل و بعد از انقلاب قلبش برای وطن می‌تپد با ابوالحسن بنی‌صدر مقایسه شود نشان دهنده آن است که برای لباس روحانیتی که خود نیز آن را برتن دارید ارزشی قائل نیستید و نه مفهوم امنیت ملی را درست درک کرده‌اید. امنیت ملی ما حفظ شأن و اعتبار رئیس‌جمهور کشورمان است که ملتی مقتدرانه به او رای داده‌اند.

حال اینکه شما می‌گویید روحانی قصد داشته است مردم را به جان هم بیندازد! رئیس‌جمهوری که با تدبیر خود حوادث دی ماه 96 را با کمترین هزینه‌ای مدیریت و کنترل نمود. بدانید این تهدید‌ها و تهمت‌ها بر علیه امنیت ملی است. اینجا ایران اسلامی عزیز است و قانون اساسی دارد.

اینجا کشوری نیست که شما بتوانید با هوچی‌گری کسی را به زیر بکشید و یادتان باشد راه تغییر از صندوق رای می‌گذرد نه به زیر کشیدن رئیس‌جمهور منتخب مردم. این نوع سخنان با شأن و اخلاق اسلامی تطابق ندارد و مراجع عالیقدر نیز همواره توهین به بزرگان و شخصیت‌های نظام را تقبیح نموده‌اند.

خط قرمز حسن روحانی منافع و مصالح ملی است نه برادر و نزدیکان خود، حتی اگر کسی از نزدیکان ایشان خطایی کرده‌ باشد، تماس سفارشی نمی‌گیرند و بست‌نشینی نمی‌کنند، گویا فراموش کرده‌اید «کابینه» خط قرمز دولت قبل بود؟ و چه زود فراموش می‌کنیم‌ آنانی که تیترهایی همچون «کلاه فریدونی» و «تعطیل» می‌زنند به جایگاه روحانیت اهانت می‌کنند‌ و این همان روش ابوالحسن بنی‌صدر است. بروید و آنها را پایین بکشید، این انقلاب مدیون روحانیون‌ است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه آرمان