اسرائیل: مقابله نظامی با ایران بعید نیست
رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه این رژیم عملیات‌های گسترده آشکار و مخفیانه‌ای را در سطوح و زمینه‌های مختلف در دست اجرا دارد گفت: احتمال مقابله نظامی با ایران هم بعید نیست

احتمال مقابله نظامی با ایران هم بعید نیست

به نقل از اسکای نیوز عربی، آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی امروز(چهارشنبه) گفت: ایران صدها موشک دارد که می تواند با آنها اسرائیل را مورد هدف قرار دهد. در سوی دیگر اگر در آینده با لبنان و یا حماس هم وارد جنگ شویم جبهه‌های داخلی ما مورد حملات موشکی گسترده قرار خواهد گرفت که البته بیشتر آنها نقطه‌زن نیستند اما تاثیرگذار خواهند بود.

وی با بیان اینکه ایران میزان اورانیوم غنی شده خود را افزایش داد مدعی شد: سپاه قدس ایران سلاح پیشرفته به عراق می فرستد و ما نمی توانیم این موضوع را بدون چاره‌جویی رها کنیم.

این مقام صهیونیست همچنین گفت: احتمال مقابله نظامی با ایران بعید نیست.

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی گفت: خارج کردن ایران از سوریه امری ضروری است و نباید به تهران اجازه داد که در آن کشور تمرکز نظامی داشته باشد.

وی مدعی شد که تهدیدات و تجاوزهای ایران علیه کشورهای حاشیه خلیج فارس و اسرائیل افزایش یافته است، ما به این تجاوزها پاسخ می دهیم و به پاسخ های خود ادامه خواهیم داد.

کوخاوی تاکید کرد: جنگ به طور گسترده ادامه دارد و عملیات مختلفی چه به شکل علنی و چه مخفیانه درحال انجام است که دشمن می داند انجام شده است اما نمی داند چه کسی آن ها را انجام داده است و از طرف دیگر عملیات‌های کاملا سری نیز وجود دارد که دشمن حتی از انجام شدن آنها خبر ندارد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir