لحظه به لحظه با تشییع سردار سلیمانی در مشهد
مراسم تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مشهد با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید رسما برگزار شد

تشییع سردار سلیمانی در مشهد

مردم مشهد در این مراسم شعارهای «خون سلیمانی حیات بخشید ما را از فتنه‌ها نجات بخشید» و «فاتحه‌ای برای خود بخوانید منتظر پاسخ ما بمانید» سر دادند.

9815.jpg

پیکر سردار شهید سلیمانی وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد. صدها نفر از مردم و مسؤولان لشکری و کشوری استان خراسان رضوی برای استقبال از پیکر شهدای مقاومت در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد حضور دارند.

9818.jpg

9819.jpg

9816.jpg

9817.jpg

مردم شهیدپرور مشهد با شعارهای " خون سلیمانی حیات بخشید ما را از فتنه‌ها نجات بخشید" ، " فاتحه‌ای برای خود بخوانید منتظر پاسخ ما بمانید" و... ، پیکر پاک این شهدا را تا حرم مطهر رضوی بدرقه می‌کنند.

مردم از نقاط مختلف شهر با مترو، اتوبوس و سایر وسایل نقلیه با وجود ازدحام بسیار زیاد جمعیت خود را به حرم می‌رسانند و با توجه به محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به حرم رضوی رفت و آمد وسایل نقلیه عمومی به صورت مداوم انجام می‌شود.

9820.jpg

با توجه به تاخیر در زمان بندی تشییع پیکر شهید سلیمانی مردم چند ساعت زودتر در خیابان‌های منتهی به حرم حضور بهم رسانده بودند.

مردم از ورودی‌های مختلف حرم رضوی وارد می‌شوند و به سمت ورودی باب‌الرضا که تشییع پیکر سردار سلیمانی به آن منتهی می‌شود، حرکت می‌کنند و با گذشت زمان جمعیت در صحن جامع رضوی افزایش پیدا می‌کند.

اجتماع عظیم مردم شهر شهادت، مشهد؛ برای وداع با سرداران جبهه مقاومت
9821.jpg
9822.jpg

پیکر حاج قاسم سلیمانی هم‌اکنون به میدان پانزده خرداد مشهد رسید و بر روی دستان مردم مشهد قرار گرفت

9823.jpg

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir