آرزوی نماینده شاهین‌ شهر برای پیروزی ترامپ!
نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم که ریاست جمهوری آمریکا برای بار دوم انتخاب شود چرا که تحریم های ترامپ باعث ایجاد فرصتی برای رشد بیشتر در کشور شد

امیدواری نماینده شاهین شهر برای انتخای دوباره ترامپ

حسینعلی حاجی دلیگانی:

* (ضمن اشاره به اینکه، گام اول انقلاب اسلامی را در چهل سال اخیر پشت سر گذاشته‌ایم): در حال حاضر یکسال از گام دوم انقلاب در حال گذار است و مجلس یازدهم به عنوان اولین مجلس در گام دوم انقلاب، عمدتا از عناصر پرشور نسل سوم انقلاب شکل گرفته است.

* این مجلس مصمم است که بتواند گام‌های اساسی برای مردم و بر اساس نیازهایروز جامعه بردارد از جمله در جهت راهکارهایی برای جهش تولید و امر مسکن، چرا که در حال حاضر یکی از دغدغه‌های اصلی مردم موضوع مسکن است.

* امیدوارم ترامپ، ریاست جمهوری آمریکا برای بار دوم به این مقام انتخاب شود چرا که وجود وی و تحریم هایی که به واسطه ترامپ بر کشور ما تحمیل شده باعث ایجاد فرصتی برای خودکفایی و رشد بیشتر در کشور گردیده، شاید تحریم‌ها را ظالمانه ببینیم ولی باعث ایجاد فرصت شکوفایی در کشور می‌شود.

* گاهی تغییر روش، فرصت ایجاد می‌کند. ما باید از لاک احتیاط بیرون آمده وابتکار عمل را به دست بگیریم و بدین صورت می‌توانیم کشور را نجات دهیم ما باید اراده کنیم و تصمیم بگیریم که زیر بار ظلم نرویم، تا بتوانیم روی پای خود بایستیم. در این راه همه اعم از مسوولین و سردمداراننظام و مردم عادی جامعه، مسوول هستیم.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir