فرمانده سپاه: به برجام نیاز نداریم، رزاق ما خداست
فرمانده کل سپاه گفت: ما احساس نیازی به برجام نمی‌کنیم چون رزاق ما خداست

سرلشکر حسین سلامی: به برجام نیاز نداریم

سرلشکر حسین سلامی در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

* انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به جهان صادر شد و به سایر کشورها درس ایستادگی داد. این‌ها احساس ما نیست. حقایقی هستند که با آنها زندگی کردیم. آرزوهای دشمن روی کاغذ و در ذهنش باقی ماند. بی‌حکمت عمل کرد و مدام در مقابل ابتکار عمل ولایت فقیه قرار گرفت. در هرکجا مانند عراق، سوریه، یمن و بحرین می‌خواست دولت سازی کند مهره ‌های شطرنجش را از دست داد. در ایران نتوانست کاری کند که جامعه ما از رهبری منفصل شوند.

* مردم ما در میدانی که دشمن در آن آتش گشوده بود ایستادند. از سختی‌ها نترسیدند و امامشان را تنها نگذاشتند. همه‌جا ما از این دستاوردها نتیجه می‌گیریم. دشمن فشار سیاسی را علیه ایران افزایش داند، تحریم را زیاد کرد و انقطاعی در سختی هایشان نداشتند. تنفس و زنگ تفریح نداشتند اما قدرت ولایت توانست با قدرت ایستادگی کند و تاثیر نامحدود بگیرد. دشمن از قلب میدان منازعه دور شده است. فشار حداکثری شعار نبود یک استراتژی برای دشمن بود. هیکل دشمن مادی و قدرتش محدود است. ما از نیل‌ها عبور کرده‌ایم. ملت ایران با وجود تحریم‌ها آنها را بی‌تاثیر کرده‌اند. دشمن هرگز تحریم را بر نخواهد داشت جر اینکه ملت ایران آن را بی‌خاصیت کند کما اینکه اینگونه هم شده است.

*  ما احساس نیازی به برجام نمی‌کنیم چون رزاق ما خداست. آمریکا نمی‌تواند ملت گرسنه خود را سیر کند. تکیه‌گاه ماه خدا است و ظالمان تکیه‌گاه ما نیستند. حتی میل خفیف هم نداریم. امروز تمرکز ارتش آمریکا به حفظ کنگره آمریکا محدود شده است. نظام آمریکا پوسیده است. در قلب آمریکا ارتش آمریکا از کنگره در برابر مردم خشمگین آن دفاع می‌کند. سنگر آنها به کنگره آمریکا منتقل شده است. نور خدا جلوه کرده است. این امتداد دفاع مقدس و تاثیر ولایت فقیه است. ما با اعتماد بیشتر به خدا و تبعیت محض از ولایت فقیه ، ایمان و باور ایستاده‌ایم. راهمان را یافته‌ایم. فرمول‌های غلبه بر دشمن را آموخته‌ایم. وعده‌ها حق هستند. خداوند خلف وعده نمی‌کند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir