امام جمعه شیراز: اختلاس از سگ‌ گردانی بدتر است
نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه علیرغم همه موفقیت‌ها، بار بر زمین مانده زیادی داریم، گفت: ما نیز مانند مردم از وضعیت اقتصادی، اجتماعی و. امروز گله داریم، اما نمی‌شود که دست روی دست گذاشت

نظر امام جمعه شیراز درباره سگ‌ گردانی

آیت‌ الله لطف‌الله دژکام در گردهمایی ائمه جماعات شیراز با بیان اینکه همراهی با رهبری یک قاعده قرآنی است و فرقی نمی کند در چه دوران تاریخی باشیم، تاکید کرد: همراهی با رهبری تا تحقق اهداف انقلاب باید تداوم داشته باشد.

آیت‌الله دژکام گفت: پس از گذشت این سال‌ها و علیرغم موفقیت ها و توفیقاتی که حاصل شده است، اما خیلی بار بر زمین مانده داریم و خود ما نیز مانند مردم از وضع اقتصادی، اجتماعی و ... امروز خیلی گله داریم و مردم هم قطعا گله دارند، ولی نمی شود که دست روی دست گذاشت، باید صادقانه به میدان بیاییم.

او با تاکید براینکه یکی از کارهای خوبی که می توانیم برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی انجام دهیم، فعال کردن مساجد است، گفت: مساجد در تکوین انقلاب اسلامی کانون اصلی انقلاب بودند و باید فعال شده و در ادامه انقلاب هم کانون و محور اصلی حرکت مردم باشند. این کار زحمت زیادی دارد ولی غیر از این راهی نیست. اینکه آسان انگاری کنیم که با یک دستور کار می شود اینگونه نیست و کار نمی شود.

امام جمعه شیراز با اشاره مشکلات حضرت امیر المومنین در زمان حکومت داری و یادآوری اینکه ما انقلاب و نظام جدید برپا کردیم، برای رسیدن به اهداف آن باید خون دل زیادی را متحمل شویم، گفت: بنده نگاه می کنم می بینیم خیلی وقت ها اگر بخواهیم حرف ما پیش برود به اینکه بنده دستور دهم نیست بلکه به این است که همه ما یک شبکه مردمی و اجتماعی باشیم.

آیت‌الله دژکام ادامه داد: این حالت را متاسفانه طی این سالها نتوانستیم نشان دهیم و جریان های سیاسی که خیلی با آرمان های انقلاب انسی نداشتند، از این مسئله سوءاستفاده کردند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir