پرداخت حقوق نجومی در مناطق آزاد تکذیب شد
دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مورد خبری پیرامون: «پرداخت حقوق‌های نجومی در مناطق آزاد» در یکی از خبرگزاری‌ها توضیحاتی ارائه کرد

تکذیب پرداخت حقوق نجومی مدیران در مناطق آزاد

پیرو اخبار کذب منتشره در یکی از خبرگزاری‌ها با تیتر «پرداخت حقوق‌های نجومی در مناطق آزاد» در راستای شفاف‌سازی موارد زیر را جهت تنویر افکار عمومی به آگاهی می‌رساند:

۱. کلیه پرداخت‌های حقوق و دستمزد در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و سازمان‌های مناطق آزاد کشور مبتنی بر نظام طبقه‌بندی مشاغل مورد تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برمبنای کارکرد ماهانه ثبت شده کارکنان محاسبه و اعمال می‌شود.

۲. جدول منتشر شده تحت عنوان لیست حقوق و دستمزد ماهانه مدیران دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، خلاف واقع می‌باشد.

۳. بر اساس خبر منتشر شده و استناد انجام شده در خبر به جزء ۷ بند الف تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، به آگاهی می‌رساند با عنایت به ماده ۶۵ قانون احکام دائمی توسعه کشور و مصوبه شماره ۴۲۶۴۳ مورخ ۱۳۹۲/۰۲/۲۵ هیأت وزیران کارکنان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و سازمان‌های مناطق آزاد کشور مشمول قانون کار بوده فلذا تمامی پرداخت‌های حقوق و دستمزد کاملا منطبق با قوانین انجام شده و می‌شود و دستگاه‌های نظارتی نیز بر اساس مقررات، همواره نظارت عالیه بر اجرای قوانین ذکر شده را دارند. توجه به این نکته الزامی است که در خصوص کارکنان ایثارگر کسورات قانونی حقوق و دستمزد نیز مترتب نمی‌باشد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: borna.news.com