حرف های قالیباف در جلسه رای اعتماد به وزرا
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با برنامه ریزی قبلی و با شکل گیری سامانه این فرصت فراهم شد تا همه وزرا در همه کمیسیون‌ها حضور پیدا کنند و نمایندگان چهره به چهره با وزرا صحبت کنند و نمایندگان شناخت خوبی از وزرا پیدا کردند و وزرا هم با نگاه مجلس آشنایی پیدا کردند.

همه وزرا در همه کمیسیون‌ها حضور پیدا کنند


محمدباقر قالیباف در آغاز صحن علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) و خیرمقدم به رئیس جمهور، معاون اول و وزرای پیشنهادی که در صحن علنی مجلس حاضر هستند، گفت: در صحن مجلس و در چند روز پیش رو روزهای مهم و حساسی را هم مجلس و هم دولت به دوش دارند. امیدوارم همانطور که در هفته گذشته براساس آیین‌نامه، وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های مجلس حاضر شدند و با برنامه ریزی قبلی و برای اولین بار با شکل گیری سامانه این فرصت فراهم شد تا همه وزرا در همه کمیسیون‌ها حضور پیدا کنند و نمایندگان چهره به چهره با وزرا صحبت کنند و نمایندگان شناخت خوبی از وزرا پیدا کردند و وزرا هم با نگاه مجلس آشنایی پیدا کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم در این روزهای صحن این فرصت فراهم شود که هم مردم و هم نمایندگان و هم وزرای پیشنهادی با هم گفت و شنود داشته باشند.

رئیس مجلس تاکید کرد: لازم است طبق ماده ۲۰۳ آیین نامه یک رای گیری داشته باشیم که تا پایان رای اعتماد تصویب کنیم که جلسه ما صبح و بعد از ظهر ادامه پیدا کند.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir