بیانیه سپاه درباره حمله به استاندار آذربایجان شرقی
سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در مورد تعرض به استاندار جدید بیانیه صادر کرد

سپاه درباره حمله به استاندار آذربایجان شرقی بیانیه صادر کرد

سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای با اشاره به تعرض فرد معلوم‌الحالی به استاندار جدید اعلام کرد: ‌به دنبال رخ دادن حادثه ناگوار هتک حرمت به استاندار ولایی و جهادی آذربایجان شرقی جناب آقای عابدین خرّم که قلوب امت حزب الله، خانواده های معظم شهدا‌، بسیجیان‌، پاسداران و قاطبه مردم غیور و همیشه در صحنه آذربایجان را مکدر نمود.

سپاه عاشورا ضمن محکوم نمودن رفتار سخیف و دون شان فرد خاطی، از مجاهدت‌ها و رشادت های سردار خرّم در جبهه های دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و عرصه خدمت رسانی و نیز رفتار کریمانه ایشان در این موضوع قدردانی نموده و از خدای متعال توفیقات آن مجاهد خستگی ناپذیر را در خدمت به مردم شریف آذربایجان مسئلت می نمائیم.

انتظار دارد دستگاه‌های مسئول ضمن بررسی موضوع، برخورد قانونی را با فرد خاطی انجام داده و از تکرار چنین مواردی پیشگیری کنند.

گفتنی است صبح امروز حمله یکی از حاضران در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی به زین العابدین خرم، استاندار جدید این استان، مراسم را به تشنج کشاند.

فرد حمله کننده به استاندار جدید آذربایجان شرقی، که گفته می شود یکی از کارکنان سپاه عاشوراست، بنا بر دلایل شخصی این اقدام را انجام داده است.

عابدین خرم، هفته گذشته از سوی دولت منتخب به عنوان پانزدهمین استاندار آذربایجان شرقی منصوب شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com