پاسخ قالیباف به نماینده منتقد امام جمعه لواسان
رئیس مجلس با بیان اینکه در شرایط فعلی، مشکلات اقتصادی مردم در اولویت کاری مجلس قرار دارد، گفت: در مورد طرح صیانت نیز اشتغال و معیشت مردم برای ما مهم است

محمد باقر قالیباف: در مورد طرح صیانت نیز اشتغال و معیشت مردم برای ما مهم است

در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه (۱۴ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد کتول در اخطار قانون اساسی گفت: شورای تنقیح قوانین با حمایت رئیس مجلس تشکیل شده و برخی کارشناسان در حال بررسی این موضوع هستند که ۱۱ هزار و ۲۸۴ قانون را پایش و تنقیح نمایند.

وی ادامه داد: طبق قانون برنامه ششم توسعه، مسئولان موظف به ثبت حقوق و دستمزد خود در سامانه قوانین هستند. دولت روحانی این اقدام را انجام نداد. دولت فعلی اعلام کرده که تا پانزدهم آذرماه حقوق و دستمزد همه افراد را در سامانه ثبت خواهد کرد.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی افزود: دیروز جلسه‌ای با کارمندان فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها داشتیم؛ برای جلوگیری از پرداخت حقوق‌های نجومی باید حقوق و دستمزد افراد در سامانه ثبت شود.

وی خطاب به قالیباف اظهار داشت: امام جمعه لواسان فردی انقلابی بود.مقام معظم رهبری تأکید بر نطق انقلابی، علمی و به روز ائمه جمعه دارند. دولت و مجلس نباید در شرایط فعلی تضعیف شوند.

شخصا با حاج علی‌اکبری صحبت می‌کنم/ حفظ اشتغال درطرح صیانت مهم است

نوروزی ادامه داد: طرح صیانت در مجلس موافقان و مخالفانی دارد و در حال بررسی در مرکز پژوهش‌ها است.

در ادامه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس تنقیح را از اولویت‌های مجلس خواند و گفت: با استفاده از معاونت قوانین، دانشگاه‌ها و هوش مصنوعی، اقدامات خوبی برای تنقیح قوانین انجام شده است.

وی در رابطه با امام جمعه لواسان نیز گفت: درباره این موضوع شخصاً با آقای علی‌اکبری صحبت می‌کنم.

قالیباف با بیان اینکه در شرایط فعلی، مشکلات اقتصادی مردم در اولویت کاری مجلس قرار دارد، گفت: در مورد طرح صیانت نیز اشتغال و معیشت مردم برای ما مهم است. در بحث فضای مجازی نیز کمک به پلتفرم‌هایی که به اشتغال کمک کند، در دستور کار مجلس قرار دارد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.ir