طرح عدم کفایت رئیسی کلید خورد
نماینده شهر بابک با نگاهی واقع‌بینانه، امید چندانی به فرجام تلاش خود ندارد اما درعین‌حال، تأکید می‌کند که جلوی ضرر را از هر جا بگیریم، منفعت است.

تا الان ، یک نماینده طرح را امضاکرده / باید الآن، جلوی ضرر را بگیریم


نماینده شهر بابک که آبان ۱۳۹۹ در اعتراض به رباخواری بانک‌ها و وضعیت دشوار معیشت مردم در دفترش در مجلس اعتصاب غذا کرد و خبرساز شد، با نگاهی واقع‌بینانه، امید چندانی به فرجام تلاش خود ندارد اما درعین‌حال، تأکید می‌کند که جلوی ضرر را از هر جا بگیریم، منفعت است.

مصطفی رضاحسینی قطب‌آبادی، نماینده شهر بابک:

* طرح «عدم‌کفایت» رئیس‌جمهور را مکتوب کرده‌ام و روی سیستم بهارستان گذاشته‌ام، تا الآن، فقط یک نماینده، طرح را امضا کرده ، سایر نمایندگان، هر کدام به دلایل مختلف مانند احتیاط، بی‌اعتقادی یا مصلحت‌اندیش هستند، موافق طرح «عدم‌کفایت» نیستند.

* نظرشان محترم اما شخصاً، معتقدم، مسائل اساسی کشور، اصلاً، قابل‌اغماض نیست و نباید مشمول مماشات و مرور زمان شود. زیرا مردم، سرمایه‌ها و پایه‌های اصلی کشور و نظام هستند و بی‌توجهی به مطالبات و خواست منطقی و قانونی مردم، درنهایت، کشور و نظام را با چالش مواجه می‌کند.

* من نگران بروز این چالش هستم، یگانه ملاک من، مردم است و با کسی هم، عهد اخوت نبسته‌ام.بنابراین، تلاش می‌کنم از ورد شدن آسیب‌های بیشتر به مردم، پیشگیری کنم.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir