افشاگری نائب رئیس مجلس علیه دولت روحانی
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امکان ادامه روند پیشین ارز ترجیجی در کشور وجود نداشت، گفت: ارز ۴۲۰۰ تومانی ثروت کلانی برای برخی افراد خاص ایجاد کرد.

 در دولت روحانی دسته‌ بیل وارد می‌کردند


علی نکیزاد دقایقی قبل در نشست جمع بندی سفر به استان یزد اظهار داشت: امکان ادامه روند ارز ۴۲۰۰ تومانی وجود نداشت اظهار داشت: در دولت قبل ما از دولت می‌خواستیم ارز ترجیحی را حذف کند ولی در این دوره دولت هم خواستار حذف آن شده بود.

وی تصریح کرد: در ابتدای دوره فعالیت مجلس یازدهم باور نمی کردیم که ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات دسته بیل، موز، غذای حیوانات و دیگر کالاهای غیرضروری استفاده شود اما متاسفانه ما این ارز را در اختیار دلالان قرار داده بودیم و آنها هم کالاهای ضروری را وارد نمی کردند.

نیکزاد تصریح کرد: باید مراقب باشیم در این زمان افرادی که از همین ارز ۴۲۰۰ تومانی غنی شدند و به ثروت های عظیم دست پیدا کردند آتش بیار معرکه نشود.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: ما مخالف بورس نیستیم ولی عدالت هم باید در نظر گرفته شود، چرا میلگردی که ۹ هزار تومان تمام می شود باید در بازار ۱۹ هزار تومان به مردم عرضه شود.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان نباید معیشت مردم با فشار بیشتر روبرو شود، کنترل بازار را یکی از مهمترین مواردی دانست که دولت باید به آن توجه شود.

نیکزاد خاطرنشان کرد: این طرح قطعا باید اجرا می‌شد و شکی در آن نیست ولی علاوه بر کنترل بازار، باید معیشت مردم و تورم را هم در نظر داشته باشیم و صرفا پرداخت پول به مردم کفایت نمی‌کند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: نکته بسیار مهمی که ما باید به آن توجه داشته باشیم این است که در تمام فعالیت‌ها هر قول و وعده‌ای که می‌دهیم به آن عمل کنیم و تمام تلاش ما اجرای آن به بهترین شکل ممکن است.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir