این دولت و مجلس، محکوم به موفقیت هستند
رئیس مجلس گفت: دستگاه‌های نظارتی باید شجاعت را به مدیران امین و قوی بازگردانند.

قالیباف : مردم به مجلس و دولت امیدوار هستند


محمد باقر قالیباف شامگاه چهارشنبه در شورای برنامه‌ریزی استان لرستان، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: بدون شک این شهیدان از مصادیق مسئولانی بودند که تقوا پیشه می‌کردند، اخلاص داشتند و بر اساس سنت الهی حرکت کرده و دغدغه مند مردم بودند.

وی افزود: به استاندار استان لرستان و مجموعه عزیزان حوزه اجرایی استان خدا قوت می‌گوئیم، هنوز سال اول دولت سیزدهم است و مردم به این مجلس و دولت امیدوار هستند، این دولت و مجلس محکوم به موفقیت بوده و این توقع به حق مردم است.

وی با تاکید بر اینکه معمولاً در استان‌ها تاکید می‌کنم دستگاه‌های نظارتی باید شجاعت را به مدیران امین و قوی بازگردانند و این خیلی مهم است، عنوان کرد: اگر به مدیرانی که قوی و امین نیستند فرصت و شجاعت داده شود، مشکل ایجاد می‌کنند و باید برای آنها طور دیگری چاره اندیشی کرد، ولی به مدیر قوی و امین باید شجاعت داد تا بتواند کارها را پیش ببرد و مسئولیت پذیر باشد، امروز در بروکراسی بسیار پیچیده و بی‌ربطی گرفتاریم که اگر بخواهیم از آن عبور کنیم باید شجاعت داشته باشیم وگرنه در مسیرهایی می‌افتیم که کمتر کسانی حاضر می‌شوند که هزینه‌ها را بدهند و شجاعت داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسی قوی، امین، با اخلاص و با شجاعت کار کند و به دِین خود نسبت به مردم، انقلاب و نظام عمل کند بدون شک خداوند از او حمایت کرده و آبروی او را حفظ می‌کند و قدرت او را تقویت می‌کند و این سنت الهی است و در آن تردید نکنید.

قالیباف عنوان کرد: دیوان محاسبات و سازمان بازرسی باید در این راه تلاش کنند تا در حین نظارت، حمایت و گره‌گشایی، شجاعت را نیز به مدیران بدهند البته خود مدیر باید شجاع باشد اما دستگاه‌های نظارتی نباید شجاعت و انگیزه مدیر را از بین ببرند.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir