دستور برای پرونده مرگ زن مریوانی در پی تجاوز
در پی فوت یک خانم ۳۶ ساله اهل شهرستان مریوان به دنبال گروگانگیری با قصد تعرض از سوی یکی از اراذل و اوباش، رئیس کل دادگستری استان کردستان دستور رسیدگی سریع به این پرونده را صادر کرد.

دستور رسیدگی به گروگان‌گیری و قتل یک زن در مریوان


روابط عمومی دادگستری کردستان پنجشنبه شب در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دنبال این واقعه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی، رییس دادگستری کردستان از دستگیری فرد متهم با قرار بازداشت موقت خبر داد و به رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مریوان دستور داد موضوع را با سرعت و دقت پیگیری کنند و ابعاد مختلف حادثه را مورد بررسی ویژه قرار دهند.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین حسینی دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده را در دادگاه کیفری یک استان صادر کرده و افزوده است: پرونده این حادثه باید توسط بازپرس و دادستان مریوان سریعا و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گیرد.

اطلاعیه روابط عمومی دادگستری کردستان افزوده است: حسب تحقیقات اولیه بازپرس دادگستری مریوان، در تاریخ ۱۴ شهریورماه سال جاری یکی از اراذل و اوباش این شهر، اقدام به گروگانگیری و قصد تعرض به یک زن ۳۶ ساله به هویت «شلیر رسولی» اهل روستای چشمیدر از توابع شهرستان سروآباد را می نماید و وی را از طبقه دوم ساختمان به پایین پرت می کند.

گزارش می افزاید: نامبرده بر اثر شدت جراحات وارده عصر امروز پنجشنبه  ۱۷ شهریورماه سال جاری در بیمارستان کوثر سنندج فوت کرده است.

پیکر مرحوم شلیر رسولی عصر امروز با حضور گسترده مردم مریوان تشییع و به خاک سپرده شد، مردم مریوان در این مراسم خواستار اقدام سریع دستگاه قضا در رسیدگی به این پرونده  شده بودند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: همشهری آنلاین