رئیسی: حضور میلیونی مردم، دشمن را ناکام گذاشت
رئیس‌جمهور با اشاره به حوادث اخیر گفت: حضور میلیونی مردم در خیابان و اعلام موضع و حضور آنان در صحنه دشمن را ناکام گذاشت.

زاهدی وفا دانش و تجربه دارد


سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز (۱۲ مهر) در جلسه دفاع از صلاحیت محمد هادی زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن مجلس شورای اسلامی در ابتدا با اشاره به حوادثی که در کشور اتفاق افتاده اظهار کرد: باید نسبت به حضور مردم بابصیرت، زمان‌شناس و دشمن‌شناسی که حقیقتا جلوه دیگری از زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی خود را نشان دادند و دشمن را در این فتنه ناکام گذاشتند شاکر درگاه خداوند متعال باشیم.

وی افزود: شکرگزار خداوندیم که هدایت‌های امام و رهبری معظم انقلاب مورد توجه مردم است. حضور میلیونی مردم در خیابان و اعلام موضع و حضور آنان در صحنه دشمن را ناکام گذاشت.

رئیسی همچنین با یادآوری هدایت‌های حکیمانه رهبر انقلاب در روز گذشته، خاطرنشان کرد: تحلیل جامع ایشان نسبت به حوادث اخیر و دلیل این فتنه‌ها نسبت به کشور و انقلاب برای همه انسان‌های فهیم و صاحب بصیرت، قابل درک و استفاده بود و ایشان تحلیلی نسبت به شرایط فرمودند که چرا دشمنان و آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت، کشور و انقلاب ما توطئه و این بلواها را به پا می‌کنند.

وی ادامه داد: رهبری علت را فرمودند که به این دلیل که کشور در حال پیشرفت است و دشمن نمی‌خواهد کشور پیشرفت داشته باشد چنین اتفاقاتی را رقم می‌زنند. دلیل خشم دشمن از کشور و ملت ایران این است که با وجود همه تهدیدها و تحریم‌ها، کشور مسیر پیشرفت را طی می‌کند.

رئیس قوه مجریه اضافه کرد: البته ما به صورت عادلانه و عزتمندانه برای رفع تحریم‌ها هم تلاش می‌کنیم اما همزمان برای خنثی کردن تحریم هم تلاش می‌شود. امروز دشمن رسما می‌گوید که فشارهای حداکثری مفتضحانه شکست خورده و تحریم‌ها بر ملت ایران کارساز نبوده است.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: entekhab.ir