بیانیه وزارت اطلاعات و سپاه درباره اعتراضات اخیر
اولین بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پیرامون «مداخلات رژیم آمریکا در اعتراضات اخیر کشور» منتشر شد

اولین بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه

در بخشی از این بیانیه آمده است:

*بر اساس اطلاعات موجود، محرز شده است که زمینه­‌سازی، مقدمه‌­چینی و نیز بخش مهمی از عملّیات اجرایی آشوب­‌های اخیر توسط سرویس‌­های جاسوسی بیگانه در قالب بسته‌‌ای طراحی و به­‌واسطه برخی گروه‌­ها و شبکه‌­های مرتبط با آن­ها به روش­های مختلف درون کشور پیاده­سازی شده است.

*مستندات اطلاعاتی موجود نشان می‌­دهند سرویس جاسوسی سیا (c.i.a) با همکاری سرویس‌­های جاسوسی هم پیمان و نیابتی‌­های مُرتجع، پیش از آغاز آشوب­‌ها، برای راه‌­اندازی یک غائله­‌ی سراسری در ایران با هدف ارتکاب جنایت علیه ملّت بزرگ ایران و تمامیت ارضی کشور و نیز زمینه‌­سازی برای تشدید فشارهای خارجی، طراحی مبسوطی به‌عمل آورده بود.

* طبق اطلاعات موجود نقش اصلی را در این میان آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (c.i.a) بعهده داشت و از همکاری نزدیک سرویس اطلاعات خارجی انگلیس خبیث، سرویس اطلاعات خارجی رژیم کودک‌­کش صهیونیستی (موساد) و سرویس اطلاعات خارجی اَشرافیت بَدَوی آل سعود و چند کشور دیگر برخوردار بود.

*پیش از حادثه‌­ی اخیر و از سال گذشته، ائتلاف مذکور، موضوعات و مناسبت­‌های دیگری را برای آغاز آشوب­ها طراحی کرده بودند که با الطاف حضرت احدیت و تلاش­های سربازان گمنام امام زمان (عج) و جامعه‌­ی اطلاعاتی پرافتخار کشور خنثی شده بودند.

*در این بیانیه همچنین به اقدامات سرویس‌­های جاسوسی برای زمینه­‌سازی آشوب‌­ها در ایران پرداخته شده است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com