فرمانده کل سپاه: معترضین دیگر به خیابان نیایند
آنها می‌گویند بر ایران و آرمان اسلامی و آرزوهای بزرگ این کشور نمی‌توانیم غلبه کنیم، مگر اینکه ‌بر جوانان غلبه کنیم و رویای آمریکا ‌این است که جوانانمان فقط کشته شوند و فرقی برایشان نمی‌کند که چه کسی کشته شود.

فرمانده کل سپاه: امروز روز آخر آغتشاش است


سردار حسین سلامی در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ گفت: ما به جوانان‌مان آن عده‌ قلیل که گول خورده‌اند باز هم می‌گوییم شرارت را کنار بگذارید، امروز روز پایان اعتراضات است دیگر به خیابان نیایید، از جان این ملت چه میخواهید؟

رهبر انقلاب ‌در قلب جهاد ایستاده‌اند و مردم ایران امام خامنه‌ای را در برابر انواع دشمنی‌ها تنها نگذاشته‌اند و امامشان را صیانت می‌کنند.

این شیراز و ایران واقعی است که نشان‌دهنده انقلاب شکوهمند اسلامی است و با شرارت تعدادی معدود فریب‌خورد هرگز آسیب نخواهد دید.

امروز چشم دشمن را کور کردید و وادار کردید شعله‌های آتش خاموش شود، او خفقان گرفت تا فریادهای پرشکوه شما را شنید.

توطئه‌ و اعتراضات اخیر محصول ‌رژیم صهیونیستی است، آنها شکست‌های بزرگی از ملت ‌در ۴۳ سال گذشته ‌دریافت کرده‌اند.

دشمنان می‌خواهند دین ما را بگیرند، ما دنیای آنها را خواهیم گرفت.

ما به جوانان‌مان آن عده‌ قلیل که گول خورده‌اند باز هم می‌گوییم شرارت را کنار بگذارید، امروز روز پایان اعتراضات است دیگر به خیابان نیایید، از جان این ملت چه میخواهید؟

می‌دانید که آرزوی آمریکا برای شما ‌چیست؟ آنها اعلام کردند نمی‌توانند ایران شکست دهیم مگر با جوانانش.

آنها می‌گویند بر ایران و آرمان اسلامی و آرزوهای بزرگ این کشور نمی‌توانیم غلبه کنیم، مگر اینکه ‌بر جوانان غلبه کنیم و رویای آمریکا ‌این است که جوانانمان فقط کشته شوند و فرقی برایشان نمی‌کند که چه کسی کشته شود؛ جوان انقلابی یا ‌جوان معترض؛ ‌می‌خواهند ‌جوانان ما را مرده ببینند. به دنبال تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس هستند، پس بدانید آنها خواب خوبی برای شما ندیده‌اند.

آرتین امروز قلب ماست، ارتین عزیزم امروز قلب‌ها خانه توست، ما همه خادم توییم و روی مژه‌های چشم ما بزرگ خواهی شد و در طول تاریخ این رخداد را برای آیندگان تعریف خواهی کرد.

رسانه‌های تحت سیطره عربستان بدانند رنگ آرامش نخواهند دید، ما در اینجا پیمان می‌بندیم تا اخرین قطره خون برای تحقق آرزوهای زیبای رهبرمان در صحنه می‌ایستیم و همه را تحقق می‌بخشیم همانطور که در گذشته چنین‌کردیم.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com