دستور رئیسی برای مقابله با دشمنان خارجی ایران
رئیس‌جمهور با اشاره به هجمه تبلیغاتی و ادراک‌سازی دشمن علیه نظام اسلامی از طریق جعل اخبار و روایت‌های دروغین از حوادث اخیر، بر لزوم اطلاع‌رسانی هوشمندانه، شفاف، دقیق و به موقع از سوی رسانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد.

لزوم اطلاع‌رسانی هوشمندانه در برابر ادراک‌سازی دشمن با ارائه روایت‌های دروغین



سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز یکشنبه هیات دولت با اشاره به رهنمودهای روز گذشته رهبر معظم انقلاب گفت: دولت به‌عنوان یکی از مخاطبین این رهنمودها بر خود فرض می‌داند که با «کار و تلاش مضاعف» برای خدمت‌رسانی بی‌وقفه در عرصه‌های مختلف و گره‌گشایی از زندگی مردم، در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در کشور گام بردارد.

وی با بیان اینکه دشمن زخم خورده از انقلاب اسلامی با تدارک جنگی ترکیبی به منظور مختل کردن پیشرفت‌های کشور از طریق ضربه زدن به امنیت، اقتصاد، تحصیل و تولید کشور به میدان آمده است، اظهار داشت: در کنار تلاش مضاعف دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌ بیشتر و بهتر به مردم، دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی هم مسئولیت بزرگی برای حفظ امنیت مردم و صیانت از سرمایه‌های کشور برعهده دارند.

رئیس‌جمهور با ناگوار دانستن شهادت کودکان، زنان، مردان و حافظان امنیت به دست اغتشاشگران تصریح کرد: برخورد قاطع دستگاه‌های مسئول با آشوبگران مطابق قانون و ممانعت از آسیب‌رسانی تروریست‌ها و اغتشاشگران به جان و مال مردم، خواست همگانی است که باید به فوریت به انجام برسد.

وی با اشاره به هجمه تبلیغاتی و ادراک‌سازی دشمن علیه نظام اسلامی از طریق جعل اخبار و روایت‌های دروغین از حوادث اخیر، بر لزوم اطلاع‌رسانی هوشمندانه، شفاف، دقیق و به موقع از سوی رسانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد.

رئیس‌جمهور با اشاره به حمایت آشکار آمریکا، فرانسه و چند کشور اروپایی دیگر از تروریست‌ها و عناصر آشوبگر، به آنها هشدار داد که حمایت‌ از تروریسم قطعاً به نفع آنها نخواهد بود و وزارت امور خارجه را مکلف کرد از راه‌های دیپلماتیک و حقوقی، تمهیدات لازم را برای خنثی‌سازی و مقابله با فتنه‌هایی که از خارج کشور طراحی و پیگیری می‌شوند، به کار گیرد.

رئیسی با اشاره به آغاز جام جهانی فوتبال در قطر خاطرنشان کرد: اطمینان داریم بازیکنان تیم ملی با حضور شجاعانه و غیرتمندانه در این میدان مهم تمام توان خود را برای ارائه بازی خوب و شاد کردن دل ملت ایران بکار خواهند گرفت.

وی همچنین برای کشور قطر در برگزاری مطلوب این دوره از مسابقات جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir