یک برگ سند رو کنید که مهسا امینی را ما کشته ایم !
سردار نقدی گفت: رسانه هایشان می‌گویند رضاخان روحت شاد! اگر به هنرمندان بگویید خودتان تأمل کنید و یک مجسمه از دیکتاتوری بسازید؛ ۸۰ درصد از افرادی که فرهیخته باشند و تاریخ می‌دانند مجسمه‌ای از رضاخان را می‌سازند.

اگر پیشرفت زنان در اروپا به اندازه ایران باشد به دین آنها در می آیم ؛ما از غرب طلبکاریم



 سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده کل سپاه پاسداران گفت : ما را متهم می کنند که انقلاب اسلامی زن را به انزوا برده و از حقوقش کرده، ما می گوییم اگر یکی از کشورهای اروپایی، شیب و اوج گیری پیشرفت‌هایی که زنان ایران، در ۴۰ سال گذشته داشتند را داشته باشند، من به دین آنها درمی‌آیم. اگر یکی از کشورهای اروپایی در ۴۰ سال گذشته شتاب‌ پیشرفت‌هایی که زنان ایرانی در مسائل اجتماعی، نه در مسائلی که خیلی اختصاصی ماست که ما آن را مانور بدهیم، خیر،‌ در حوزه‌هایی مثل ورزش، هنر، سینما، علم، و پزشکی که آن ها روی آن مانور می دهند اگر پیشرفت هایی با شدت زنان جمهوری اسلامی را داشتند، من دینم را به دین آنها تغییر می دهم. اما ببینید چگونه برای ما جا انداختند و القاء کرده اند که ما همه خود را در حوزه زنان بدهکار می‌دانیم؛ حال آنکه اینگونه نیست هنر جمهوری اسلامی این بوده است که جامعه ما در حوزه زنان صدها برابر، هزاران برابر پیشرفت داده است. اما آن چیزی که رسانه‌ها نشان می‌دهند فرق می‌کند.

معاون هماهنگ کننده کل سپاه پاسداران افزود:جمع مولفه‌های سلامت، معیشت، امنیت، آرامش، رضایت، همه آنها اگر جمع بشود، می‌شود مولفه امید به زندگی؛ وقتی مولفه امید به زندگی بالا می‌رود یعنی برآیند مجموع این مولفه ها بهبود پیدا کرده است. خانم‌های ایرانی از رتبه صد و چهل و دوم دنیا در سال ۵۷ به رتبه چهل و نهم رسیده اند یعنی از لحاظ امید به زندگی از ۹۳ کشور سبقت گرفته اند. شما حرف برای گفتن دارید و ما باید ابتکار داشته باشیم و خلاقیت داشته باشیم و این را به گوش همه دنیا برسانیم؛ همین نکته را من نقل کردم توسط رسانه ها منتشر نشد.

طلبکار غربی ها هستیم

سردار نقدی ادامه داد:دشمن تمرکز کرده است و ۳۰ سال است که می گوید ایران به زنان بی احترامی می کند و حق آن ها را در همه عرصه ها خورده است و ما باید به عنوان بدهکار پاسخگو دهیم، در صورتی که طلبکار غربی ها هستیم. ما درخشان ترین پرونده را در حوزه زنان داریم. دشمن از هر حادثه و واقعه ای استفاده می کند تا به هدف خود برسد. دشمن آن چیزی را که می خواهد به جامعه منتقل کند را در دل خبر خود جا می دهد.

به گفته وی آن ها ایران را به رفتار دیکتاتوری متهم می کنند که یکی از بزرگترین دروغ های تاریخ در دنیاست. کشوری که تمام شعون و امورش بر اساس آرا مردم است. یک روز انتخابات کشور ما عقب نیفتاده است و یک روز مجلس ما منحل نشده است. اما در کشور آن ها انتخابات زود هنگام رخ داده و حتی مجالس آن ها منحل شده است.

سردار نقدی ادامه داد:یکی از مسئولین خبرگزاری ها به من گفت سال ۸۸ ما را فراخوان کردند به دفتر رهبر انقلاب. در اوج معرکه و در درگیری ها فکر کردیم می خواهند بگویند در رسانه ها فضا را علیه فتنه گران تند تر کنید، ولی تذکر دادند مبادا به مخالفان کوچکترین اتهام نابجایی وارد کنید. مبادا تهمتی به مخالفان بزنید. باید انصاف را رعایت کنید. ما چنین رهبری داریم که در اوج فتنه، چنین توصیه‌هایی دارد، آن وقت  می‌شود این نظام را دیکتاتور قلمداد کرد؟ انتخاباتی که صورت گرفت، همه ما می‌دانستیم که آن کاندید نمی‌خواهد راه امام و انقلاب را در پیش گیرد و قطعاً می خواهد با غربی ها ببند و همه می دانند که چقدر رأی آورد یعنی همان ۵۰.۷ درصد.

وی افزود:اگر ده‌ تا صندوق پر رأی تهران یا یک شهرستان باطل می‌شد انتخابات به دور دوم کشیده می‌شد و انتخابات نتیجه دیگری می داد چون او در مقابل بقیه رقبا تنها می‌ماند. آیا این کار را کردیم؟ مگر کاری داشت این موضوع؟ اما آیا چنین کارهایی در انقلاب صورت گرفت؟ نه، بعد ۸ سال این همه کارهای ناشایست و موضع‌گیری‌های نادرست صورت گرفت. امروز یک حرفی زده می‌شود، مخالفان آن سریع یک جوابی می‌دهند. کسی که می‌گوید زور و رسانه در دست شماست، خب، کسانی که اگر زور و رسانه داشتند نمی‌توانستند برخورد کنند؟ آیا کسی برخورد کرد؟ همه تحمل کردند به خاطر احترام به آرای مردم. آن وقت در چنین نظامی که این چنین عمل کرده می‌گویند دیکتاتوری. با کدام سند؟ واقعا سندهایشان را رو کنند.

معاون هماهنگ کننده کل سپاه پاسداران ادامه داد:جالب همین جاست که این فرد که به ما دیکتاتور، در رسانه هایشان می‌گویند رضاخان روحت شاد! اگر به هنرمندان بگویید خودتان تأمل کنید و یک مجسمه از دیکتاتوری بسازید؛ ۸۰ درصد از افرادی که فرهیخته باشند و تاریخ می‌دانند مجسمه‌ای از رضاخان را می‌سازند. بعد کسی به جمهوری اسلامی با این منشش می‌گوید دیکتاتوری، بعد به آن کسی که شب می‌خوابید و صبح بیدار می‌شد و می‌گفت همه مردم باید فلان کلاه را بگذارند وگرنه مجازات می شود، هیچ کس نباید روضه بخواند، همه باید فلان کت را بپوشند این دیکتاتور می شود نماد آزادی! اینها را باید برای مردم بازگو کرد.

سردار نقدی گفت:در اتفاقات اخیر همه دیدیم دشمنان گفتند که فلانی توسط حکومت کشته شد، یک محوری انتخاب کردند که چگونه راجع به این موضوع کار کنند. یعنی تمام اخبار را طوری منتشر کنند که این محور ولو دروغ جا بیفتد. چرا، ما نباید در طول زمان با تمرکز روی مسائل مهم پاسخ این حرف‌ها را بدهیم و واقعیت را جا بیاندازیم که جمهوری اسلامی خیلی پیشرفته‌تر از همه جهان غرب در حوزه زنان عمل کرده است. خب، این می‌شود محور و در همه اخبار باید این محور در اذهان مردم جای بگیرد تا این حقیقت جا بیفتد. اگر آنها می‌گویند ماست سیاه است و سیاه را جا می‌اندازند ما کارمان ساده تر است باید سفید بودن و حقیقت را جا بیندازیم. ولی باید محور و گزاره‌ها را تکرار کنیم. ما نباید زبانمان الکن باشد. ما امروز باید تحدی کنیم.

اگریک برگ سند رو کند که این خانم را ما کشته‌ایم، ماهمه حرف های دروغ دیگر آنها راهم می پذیریم

وی افزود:اگر یکی از این رهبران اروپایی ثابت کند و یک برگ سند رو کند که این خانم مهسا امینی را ما کشته‌ایم، ماهمه حرف های دروغ دیگر آنها راهم می پذیریم. واقعا در مقابل این دروغ ها چه باید گفت؟ اینها را ما باید بگوییم. شما این همه سازمان جاسوسی و این همه دستگاه شنود دارید و این همه ابزار ماهواره‌ای دارید خب برای ادعایتان  یک برگ سند ارائه کنید. چرا این را ما نمی‌توانیم بگوییم؟ چرا پشت سر هم هر روز تیتر نزنیم رهبران دروغگوی اروپا؟ یکی از تکنیک‌هایی که آنها به کار می‌برند تکرار است. یک حرف را آنقدر تکرار می‌کنند که یک دروغ جا بیفتد. چرا ما برای اینکه حرف راست را جابیاندازیم از تکرار آن خجالت می کشیم و می گوییم حرف تکراری است.

سردار نقدی گفت:متاسفانه رسانه‌های ایران، همه شان خجالتی هستند و یک حرف را یک بار که می‌زنند دیگر تکرار نمی‌کنند. واقعا تکرار کنید. یک حقیقت که می‌خواهد جا بیفتد صد بار باید تکرار بشود. یک بار از دید روانشناسی و یک بار از دید جامعه شناسی و یک بار از دید سیاست. یک حقیقت را انقدر تکرار کنید تا جا بیفتد.

اگر در صدا و سیما کاره ای بودم ...

 وی افزود:بنده اگر در صدا و سیما کاره ای بودم کشته شدن معلم سیاه پوست آمریکایی توسط پلیس که با شوکر این معلم را کشتند را ۲۰۰ بار در تلویزیون ظرف ۵ روز در تمام شبکه ها، بین برنامه ها و فیلم ها نشان می دادم و یک خبر و یک صدا روی آن می گذاشتم و می گفتم این است حقوق بشر آمریکایی تا برای مردم جا بیافتد و دیگر کسی تردید نکند.

 او گفت :یک نفر در ایران فوت کرد همه شان می گویند: کشتند! اما جورج فلوید را در مقابل دوربین ها کشتند و جلوی دوربین او را خفه کردند و یک کشور اروپایی نیامد بگوید ما اسم خیابان هایمان را جورج فلوید گذاشتیم. حالا برخی کشورهای اروپایی نام خیابان شان را مهسا امینی گذاشتند. اما بعد از کشتن جورج فلوید یک کشور اروپایی آمریکا را تحریم نکرد و نگفت ما ۵ روز روابطمان را با آمریکا قطع می کنیم. چرا ما الکن هستیم؟

سردار نقدی خاطرنشان کرد که در سند جلسه استماع کنگره آمریکا که در اکتبر سال جاری منتشر شد، آمده است در سال ۲۰۱۹، تعداد ۴هزارو ۲۳۴ زندانی در امریکا کشته شدند. یعنی حتی اگر دروغ آنها را بپذیریم که این خانم را ناجا کشته است آنها فقط ظرف یکسال ۴۲۳۴ مهسا امینی را کشتند. در همین سند نوشته است که این تعداد کشته ۶.۶ دهم درصد نسبت به سال قبل تغییر داشته است. حتما سال های قبل هم همین آمار وجود داشته و اتفاق افتاده است.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: hamshahrionline.ir