واکنش فرمانده کل سپاه به مسمومیت دختران
سردار سلامی گفت: حتی رحم نکردن به جوانان و نوجوانان معصوم ما در مدارس، یک زنجیره کامل از تمام مخاطرات، توطئه‌ها و تهدیدات در حد ممکن آن یعنی دشمن با تمام قدرت به صحنه آمده است. اما، هرچه عمل می‌کند، کمتر نتیجه می‌گیرد و از اهداف خود دورتر می‌شود

فرمانده کل سپاه به مسمومیت دختران واکنش نشان داد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با تمام قدرت به صحنه آمده است. اما، هرچه عمل می‌کند، کمتر نتیجه می‌گیرد و از اهداف خود دور تر می شود.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح دیروز (پنجشنبه ۱۸ اسفندماه) در دهمین آیین الحاق تجهیزات تخصصی و دفاعی (شناوری) به نیروی دریایی سپاه، گفت: خداوند بزرگ را صمیمانه سپاسگزاریم که برای دهمین بار در این چهار سال متوالی این فرصت و امکان و قدرت و تعالی اقتدار را به مجموعه دفاعی کشور و خصوصاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی دریایی عزیز، فداکار وفادار و مقتدر سپاه عنایت فرمود تا زنجیره قدرت دفاعی و تهاجمی نیروی دریایی سپاه بر اساس اهداف راهبردی انقلاب اسلامی یک تکامل و تکوین قابل توجهی را تجربه کند.

وی افزود: ما در عرصه انباشتگی همزمان تهدیدات و مخاطرات در جهان امروز به سر می بریم. این واقعیت که همه آرایش ممکن سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی، رسانه ای، اطلاعاتی و عملیات روانی دشمن در حداکثر ظرفیت ممکن برای مواجهه با امواج در حال پیشروی انقلاب اسلامی با هم در یک نقطه تمرکز شکل گرفته‌اند و در حال عمل هستند، یک واقعیت واضح و آشکار است.

سرلشکر سلامی بیان کرد: دشمنان ما با همه امکان و موقعیت قدرتی به شکل واضح و رسمی وارد میدان تولید مخاطره و تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران شده‌اند. شاید تفاوتی که سطوح مخاطرات و تهدیدات فعلی با گذشته آن دارد همزمان سازی همه عناصر تهدید کننده در موضوع، جغرافیا و آرایش سیاسی صحنه باشد.

وی ادامه داد: این یک صحنه مواجهه جهانی علیه ملت ایران و در مقیاسی وسیع تر علیه جهان اسلام و در قلمرویی کامل‌تر علیه انقلاب اسلامی است. اما، آنچه که امید بخش، شوق افزا و چشم انداز روشنی از یک آینده دل انگیز برای ایران عزیز به تصویر می کشاند این است که آزمون استقامت ملت بزرگ ایران در این عرصه همه جانبگی تهدید یک آزمون سرشار از سرافرازی، استحکام، قوت و ایستادگی است؛ یک ثبات قدم اعتماد آفرین و امید بخش‌.

فرمانده کل سپاه با اشاره به «تحرکات دشمن در اغتشاشات پائیز» امسال بیان کرد: هم تجربه تاریخ نزدیک به ما نشان داده است و هم رخدادهای چند ماهه اخیر، این واقعیت را اثبات کرده است که هرگاه دشمن با شدت در هر عرصه‌ای علیه انقلاب پرشکوه این ملت اقدام می‌کند، واکنش مردم به شکل شگفت‌انگیز و خارج از قاعده‌ تصور عادی در مقابل دشمن، تمام‌کننده است.

وی افزود: هر چه دشمن بر فشار خود می افزاید مردم قوی تر ظاهر می شوند تعیین کنندگی نسبت مردم با مخاطراتی که دشمن تولید می کند بسیار جالب و دیدنی است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه من در ذهن خود همه اقداماتی که آرایش گسترده جهانی قدرت علیه اسلام انقلاب و ملت عزیز ایران می تواند اعمال کند را برشماری کرده ام، تصریح کرد: تلاش برای منزوی‌کردن کشور در عرصه سیاست جهانی و به تعبیر خود دشمنان سلب مشروعیت بین المللی نظام، پناه دادن به همه افراد فراری از این کشور که در یک تناقض آشکار می خواهند به اصطلاح خودشان کنار مردم باشند. اما به دامان دشمن این مردم پناه می برند و می خواهند مبارزه علیه نظام را از دامان و آغوش دشمنانمان انجام دهند.

وی ادامه داد: در ذهنیت تاریخی و جاری مردم عزیز ایران این رفتار نفرت انگیز و شرم آور است که عده‌ای بخواهند با پناه گرفتن در آغوش دشمنان به ملت ایران ضربه بزنند. اما، خود را دوستدار ملت نشان بدهند. افرادی فراری از کشور به دشمنان تاکید می‌کنند که تحریم را تشدید کنند، انزوا را شدت بخشند و کاری کنند تا دارو و غذا به ملت ایران نرسد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه افراد فراری از دامان ملت ایران، خود را خیرخواه این ملت و نجات دهندگان این ملت معرفی می کنند، تاکید کرد: رفتار آن‌ها یک تناقض نفرت انگیز است که حتی ما هم از این رفتار خجالت می‌کشیم. برای ملت ایران آشکار است که جنگ رسانه‌ای تمام عیار دشمن برای در هم‌شکستن اراده های ملت، هجوم به قاعده اصلی یعنی مردم و قائمه مستحکم نظام یعنی رهبری معظم آن، این تهاجم سنگین به مرکز ثقل و نقطه مرکزی اقتدار، قدرت، منطق و حکمت نظام و انقلاب و نقطه جوشش ایمان و اراده ها یعنی رهبری معظم انقلاب، این هم باز کاری است که دشمن در فضای عملیات رسانه ای دشمن خود هرگز از آن دریغ نکرد.

وی افزود: یک بسیج جهانی از همه رسانه ها چه آنها که با زبان فارسی کلام دشمن را ترجمه می کنند و نیات دشمن را به زبان فارسی در گوش جامعه ما می خوانند تا کلام حقیقی را از موقعیت اصیل آن منحرف کنند و بذر تردید، بی اعتمادی و سستی اراده و ایمان را می‌خواهند در قلب و ذهن مردم و جوانان ما جاری کنند و از جوانان ایرانی هویت هایی متصل به نیت و اراده دشمن بسازند.

سرلشکر سلامی تصریح کرد:‌ وقتی به اقدامات دشمن نگاه می کنیم، ابعاد اعمال آن‌ها خبیث و این نیرنگ ها و حقه های آنان چقدر مرموز و پیچیده و در عین حال چه میزان زشت و چقدر از دید ملت ایران منفور است تا استمرار تحریم و فشار بیش از حد برای تشدید تحریم‌ها تا یک جنگ روانی برای ترویج شایعه و دروغ و سلب اعتماد ملی همه توانایی‌های است که دشمنان می‌توانند اعمال کنند.

وی ادامه داد:‌ غیر از آن متهم‌سازی به اتهام زدن و حتی رحم نکردن به جوانان و نوجوانان معصوم ما در مدارس، یک زنجیره کامل از تمام مخاطرات، توطئه‌ها و تهدیدات در حد ممکن آن یعنی دشمن با تمام قدرت به صحنه آمده است. اما، هرچه عمل می‌کند، کمتر نتیجه می‌گیرد و از اهداف خود دورتر می‌شود.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: حرکت دشمن یک حرکت روی یک مسیر دایره‌ای شکل است به مرور که از مبدأ خود دور می‌شود به همان نقطه نزدیک‌تر می‌شود. یعنی حرکت روی یک منحنی بسته بدون هیچ نتیجه‌ای.

سرلشکر سلامی با اشاره به شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی توسط دشمن، بیان کرد: در دنیای ذهن دشمن نسبت به ترور و به شهادت رساندن فرمانده بزرگ و شکوه‌بخش انقلاب و نظام ما، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، از پیامد این شهادت چه می‌گذشت. این طراحی براساس فروپاشاندن قائمه مقاومت بود تا منطق، اراده و ایمان مقاومت در اثر شهادت سمبل و مظهر آن فرو بپاشد.

وی افزود: این خیال‌پردازی دشمن از این واقعه و رویداد بزرگ بود. اما، پس از آن چه اتفاقی رخ داد، قاسم بر روی دستان مردم تا عرش بدرقه شد و مقاومت به واسطه این خون‌های ریخته شده جان گرفت و دشمن عقب‌نشینی کرد، یعنی قوی‌تر از زمانی که قاسم در حیات ظاهری بود.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امروز سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک شهید در شکست‌دادن دشمن قوی‌تر از حیات ظاهری خود عمل می‌کند.

سرلشکر سلامی در ادامه با بیان اینکه دشمن باید این تجربه را بیاموزد که شهادت این فرمانده رویش‌های بی‌شماری را ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: پس از شهادت او، جوانانی آمدند تا برای آینده این کشور یک قاسم سلیمانی باشند، او تکثیر شد و امتداد پیدا کرد، از یک فرد به یک امت تبدیل شد. او به یک مکتب تبدیل شد، مقاومت از یک تفکر به یک مکتب، آرمان و هدف بزرگ تبدیل شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.om/news
منبع: farsnews.com